Apple scoort beste service (in US)
5 november 2002 - 20:19   
geplaatst door: Peter Villevoye
In PC World een lang maar fraai artikel over de service van computer-fabrikanten. De ondertitel verraadt de clou al: "30.000 readers speak out: PC support remains shaky, and reliability is slipping. And the best-backed computer may not be a PC..."
Als je geen zin hebt in een parade van horror-verhalen over allerlei merken, ga dan meteen naar pagina 10 (en 11), waar het overzicht onomwonden duidelijk maakt welke computer-bakker achter z'n spullen staat (althans, volgens amerikaanse maatstaven en onderzoekcijfers). Merken van wereldfaam zoals HP en Sony vertonen zelfs een "unacceptable" gebrek aan snelle oplossingen.

Vreemd is dat de Mac alleen als desktop goed scoort - bij de laptops geen spoor van Apple. Zou het een misvatting in de onderzoeks-opzet zijn ? Ik kan me niet voorstellen dat de service voor de PowerBook zo heel anders uitpakt dan die voor desktops.
Studea — Advies - Training - Begeleiding in DTP, web- en app-design.  En... een PixelFreak !
Apple scoort beste service (in US)
5 november 2002 - 20:33    reactie #1
geplaatst door: casper007
Citaat
Peter Villevoye om 20:19, 5-11-2002

Vreemd is dat de Mac alleen als desktop goed scoort - bij de laptops geen spoor van Apple. Zou het een misvatting in de onderzoeks-opzet zijn ? Ik kan me niet voorstellen dat de service voor de PowerBook zo heel anders uitpakt dan die voor desktops.



Ik denk dat de site op een PC is gemaakt en dat bij de laptops perongelijk de bovenste regel is weggevallen...  :woot:  :woot:  :woot:
Apple scoort beste service (in US)
6 november 2002 - 11:03    reactie #2
geplaatst door: Appletje
de service van Apple in hollandia hier vind ik ook niet slecht.
heb toen ik mijn ibookje net nieuw had een kapot scherm gehad, weggebracht
naar mijn Dealer gelijk leen mac mee gekregen en naar 1.5 week weer terug
netjes gemaakt. goede service lijkt me

Apple scoort beste service (in US)
6 november 2002 - 16:11    reactie #3
geplaatst door: casper007
Is dat dan een goede service van de dealer of heeft Apple dat geregeld??