na laatse update kan ik niet meer inloggen naar mijn werk via citrix ik heb op een na de mac ge update alleen die van mijn dochter nog niet daar werkt het nog wel. Wie heeft ook dit probleem.
ik krijg het volgende bericht. Wie heeft na de laaatse update van Apple ook dit probleem.
Error
the connection failed
java.net.SocketException
Details
atjava.net.Socket.getinputStrem(Socket.java:764)
at com.citrix.client.module.td.tcp.TCPTransportDriver.u(Unknown Source)
at com.citrix.client.module.td.TransportDriver.run(unknown source)
at java.lang.Thread.run(Thread.java:613)
ook op dicusiie forum van Apple is het probleem beschreven maar nog geen oplossing wie o wie
HLM
Ever since installing the latest Java update I've now got a Java error when trying to connect to our Citrix servers. My other machines that have not been updated are ok and show no errors, however I allowed my MBProd to be updated and now I've lost access to work !

I've tried resetting Safari, Java etc but get the following error message:
java.net.SocketException: Socket is not connected
at java.net.Socket.getInputStream(Socket.java:709)
at com.citrix.client.module.td.tcp.TCPTransportDriver.u(Unknown Source)
at com.citrix.client.module.td.TransportDriver.run(Unknown Source)
at java.lang.Thread.run(Thread.java:552)
Any help resolving would be appreciated.