[img=right]http://www.macfreak.nl/base/data/news/images/iPhone3g_Homescreen.jpg[/img]
Volgens de blog van T-Mobile komen er nogal wat iPhones terug waar eigenlijk helemaal niets mis mee is (maar liefst 30 procent), maar omdat mensen vaak nog niet gewend zijn aan een computer (= smartphone) in hun zak of tas. Daarom geven ze een link naar
deze pagina van Apple waar je zelf kunt kijken of het probleem toch niet makkelijk op te lossen is. Mocht dat trouwens niet genoeg zijn, dan vindt je
hier de uitgebreidere (Engelstalige) versie.
Verder is het goede nieuws dat, mocht je toch bij de andere 70 procent horen die z'n iPhone opstuurt en dus wèl echt een probleem heeft, de vertragingen in het reparatiekanaal grotendeels opgelost zijn. Inclusief het verzenden zou het hele traject nu maximaal 10 dagen moeten duren. Tenminste, dat is het
doel. Want op de blog-pagina staat letterlijk:
het doel is om het toestel binnen 7 kalenderdagen gerepareerd te hebben. Als je dan het vervoer erbij optelt, dan is de telefoon binnen 10 dagen terug bij de klant.
Dus er wordt kennelijk nog wel een kleine slag om de arm gehouden.
Bron:
iPhoneclub.nl