Stel je voor: "Burger King verkoopt vanaf nu ook LowFat-ijsjes" Nou en ?
Dat deze cd-software-handelaar nu een of andere muziekdienst oppakt,
is toch niet zo schokkend ? Ooo, de naam "Napster" zit ook in de deal ?
Tja, vergane glorie en gelukkig heeft Apple een betere keus gemaakt.
Want wat Apple gedaan heeft, kun je in feite vergelijken met McDonalds
die Ben & Jerry, Haagen Dasz, Swirl en Ola heeft ingelijfd en van plan is
om ook nog eens alle plaatselijke "Venezia" ijssalons te gaan ronselen.
Wie boeit het dan dat Roxio de muziekdienst
PressPlay heeft gekocht ?
PressPlay werkt nog niet voor Mac, hanteert een "abonnement"-systeem
en heeft nog een lange weg te gaan wat betreft features en interface.
Typisch een uitgeholde "light"-aanpak...
Maar alle (amerikaanse) Mac-websites doen er reuze interessant over,
dus vooruit dan maar. Doe mij intussen maar 2 Macnums Lust, een pot
van dat "cookie-dough" spul en een kleine Swirl met truffel en banaan.
Wat zegt u, 3 dollar 96 ? Ehh... kan ik niet met Euro's betalen ?