In de V.S. is het toegestaan om je concurrent direct aan te vallen en de iPhone is dan ook duidelijk te zien, vooral in de laatste commercial, hoewel de 'Misfit Toys' er ook mag wezen. De vraag is of dit Apple op een gegeven moment zal forceren om voor een andere lijn te kiezen. Voorlopig wordt het 'There's a map for that' nog maar in twee van de vier commercials gebruikt, dus lijkt het er op dat Verizon de pijlen vooral op AT&T richt en dat Apple niet het hoofddoel is.
Dat zou natuurlijk ook onverstandig zijn, het is goed mogelijk dat de iPhone in de toekomst ook in de V.S. door andere providers verkocht zal worden.
Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
Robert om 9:02, 9-11-2009 Dat zou natuurlijk ook onverstandig zijn, het is goed mogelijk dat de iPhone in de toekomst ook in de V.S. door andere providers verkocht zal worden.
Dat is tegenwoordig nauwelijks nog een reden om het niet te doen. Alles is toegestaan in war, love, maar zeker ook in marketing.
De meerwaarde van zo'n Verizon-netwerk is natuurlijk ook wat beperkter dan het op het eerste gezicht lijkt: Amerika is nogal dunbevolkt, behalve grofweg aan de oostkust en delen van de westkust. Als je in NY of Californië kijkt, zit AT&T daar ook prima met bereik. Maar in het midden van een staat als Kansas ... tja, of je daar nu voor die ene koe en een verdwaalde cactus 3G aan wilt leggen, is zeer de vraag.
Eigen onderzoekje en actuele ervaring: in de "bewoonde" delen van de staat New York is de AT&T-coverage ongeveer gelijk aan die van de andere providers.
voor alles is een tijd - en hier besteed ik de rest