[img=right]http://www.macfreak.nl/base/data/news/images/getamac.jpg[/img]Apple's antwoord op de nieuwe reeks
commercials van Microsoft is duidelijk, simpelweg doorgaan met waar je mee bezig was.
En dat betekent niet alleen doorwerken aan hard- en software, maar ook meer Get a Mac-commercials produceren. En daarom kunnen wij genieten van in totaal vier nieuwe, te weten:
- 'Biohazard Suit' dat natuurlijk over virussen gaat
- 'Legal Copy', waarbij de draak wordt gestoken met eindeloze licentie-teksten
- 'Stacks' over het doorzoeken van foto's
- 'Time Traveler', waar PC gaat kijken hoe de toekomst er uit ziet
Met name 'Legal Copy' viel mij op. De commercial ziet er weliswaar leuk uit, maar ik vroeg me wel meteen af waarin Apple zich hier van een PC onderscheidt. Volgens mij krijg ik bijvoorbeeld de licentie van iTunes te zien zowel voor als na installatie van een update. Niet dat ik de moeite neem om dat allemaal te lezen (en ik weet zeker dat ik niet de enige ben), maar het lijkt vreemd om hiermee je concurrent aan te willen pakken als je er zelf ook 'schuldig' aan bent.
Zoals altijd zijn de nieuwe commercials te bekijken op Apple's
Get a Mac-pagina.