Twee jaar geleden noemde ik anderen hun reacties "zuur", toen Apple NL bekend maakte dat T-Mobile de exclusieve provider werd. Ik zei "ach, wacht ff af, misschien valt het best mee". Ik gunde T-Mobile het voordeel van de twijfel, maar nu weet ik wel beter. En ik sta beslist niet alleen in deze mening - integendeel. Met goedmakertjes van twee gratis maanden abonnement en wat vage toezeggingen red je het niet, volgens mij. T-Mobile degradeert Apple's iPhone in Nederland tot een speelgoed-telefoon waar je niet op kan rekenen. Wees blij dat je er geen problemen mee hebt in Brabant.
@Rutger: het zijn wel degelijk "verleng" prijzen (staat er bij).
Ik wil een witte 32 GB en ik bel niet eens heel veel, dus i150.
Dat wordt dan 270 Euro bijlappen ? Duur en zuur speelgoed !
Ik betaal me liever blauw aan een fatsoenlijk dekkend netwerk en mijn reële en telefoon- en datakosten, dan dat ik bijdraag aan het verkapte casino dat T-Mobile heet. En wedden dat ze nog steeds geen tethering toestaan ? Visual Voice Mail kan me gestolen worden. Het wordt nu toch alleen maar gebruikt door insprekers die me niet hebben kunnen bereiken. Rarara, hoe zou dat komen ?
Correctie: ik meldde eerst 460 Euro, maar dat is dus niet zo.
De druiven zijn dus iets minder zuur...
(Bewerkt door Peter Villevoye om 1:54, 20-07-2010)