
Een nieuwe aanpak in de nieuwe iPhone commercial
De afgelopen tijd zagen we veel commercials voorbij komen van Apple die allemaal degelijk waren, maar niet eentje die opviel. Dat is trouwens niet helemaal waar, tussendoor waren er nog
de Genius-commercials. Die vielen wel op, maar dan in negatieve zin.
Die commercials zijn natuurlijk heel erg belangrijk, want een groot gedeelte van het imago van een bedrijf bestaat nu juist door wat je daarmee met je publiek communiceert. Wij waren dan ook blij verrast om - eindelijk - te zien dat Apple een nieuwe commercial voor de iPhone heeft uitgebracht met een nieuwe aanpak.
Creatief niet shockerend, eerder een aanpak die wel eerder gezien is. Maar tegelijkertijd zo mooi en effectief uitgevoerd, dat het volgens ons de eerste is sinds lange tijd die weer echt overtuigt.
Of je het met ons eens bent horen we graag, hieronder kan je zelf deze nieuwe commercial bekijken. Enig klein kritiekpuntje dat we hebben is de titel 'Photos Every Day', volgens ons was simpelweg 'Every Day' beter geweest.
Maar die titel zien de meeste mensen waarschijnlijk niet eens...