The Apple Watch Series 4 is a big deal. Fall detection will save lives nearly immediately. AFib detection will help reduce the rate of strokes. And the ECG feature will enable doctors to better monitor and communicate with their patients. Even young, healthy, active people will see benefits ranging from immediate help after crashing on a bike to early detection of congenital or random AFib.Unfortunately, these features are available only to people with the financial means to afford an Apple Watch and iPhone, who are cognitively capable of using the devices, and who can wear the watch reliably and keep it charged. These are serious inhibitors for broad adoption among the most vulnerable populations.However, none of this should detract from what Apple has done here. Even if the Apple Watch Series 4’s health-monitoring features are imperfect, even if they detect only a subset of issues and incidents, wearing one will allow some people to live longer and healthier lives.
En Bonnie Barstow voor het sleutelwerk erbij.
Misschien dat Apple ons ook wil laten delen in hoeveel doden er al zijn gevallen in het verkeer door Apple-devices?
KnipEen device is een device. In Duitsland is dat niet nodig, het kijken/gebruiken van een device in z'n algemeenheid (dus zonder uitsplitsing in laptop, tablet, smartphone, Watch, of wat dan ook op dat gebied) is in alle verkeer verboden, ook op de fiets, op straffe van een flinke boete. Die wet is bij ons in de maak.
In de auto heb ik natuurlijk allang de optie om Notificaties binnen te krijgen uitgezet, dat gaat automatisch zodra m'n iPhone contact maakt met m'n handsfree radio. Dus de Apple Watch komt alleen in actie als ik Apple Maps gebruik voor navigeren. En dus alleen maar zachte klopjes om me te laten weten of ik rechts- of linksaf moet. Mensen die wel op hun Apple Watch zitten te kijken als ze autorijden zijn niet wijs. Maar zonder Apple Watch hadden die op hun smartphone gekeken, zo mogelijk nog gevaarlijker.
Wat Bacon erbij haalt, heeft niks met Apple of een AW te maken, en alles met onbenul en idioterie van de gemiddelde verkeersdeelnemer.En daar ging dit artikel niet over.Afijn, sommigen kunnen weer even hun opgewonden hart luchten, hiermee.