geplaatst door: Robert
https://www.macfreak.nl/modules/news/images/iPhone6-en-6Plus-icoon.jpg
Apple wint vijf gouden leeuwen en de Grand Prix in Cannes
Cannes is niet allen de thuishaven van één van de beroemdste filmfestivals ter wereld, het is ook de plek waar ieder jaar de internationale reclamewereld onderscheiden wordt voor de beste uitingen op de Cannes Lions.

Dit jaar was de eer onder andere voor Apple, en hoe. Want het bedrijf uit Cupertino nam maar liefst vijf van die gouden leeuwen mee naar huis, en daarbij ook nog de Grand Prix in de category outdoor. De campagne waarmee Apple zo hoog scoorde was "Shot on iPhone 6".

Hieronder een voorbeeld uit die campagne, in de video op deze pagina krijg je er veel meer te zien, en bijvoorbeeld ook hoe die enorme billboards gemaakt en opgehangen worden.
Invalid Tweet IDDe jury in Cannes was dan ook duidelijk erg enthousiast over de aanpak van deze campagne, en noemde het een 'game changer".

Citaat
According to the jury president Juan Carlos Ortiz, creative chairman at DDB Americas, the judges didn't so much choose "World Gallery," it chose them. Praising the Grand Prix winner, Ortiz said: "It's not just a great idea, it's a game changer. It's really opening a new way of doing things and changing behavior."



Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.