geplaatst door: Robert
https://www.macfreak.nl/modules/news/images/INGbankLogo-icoon.jpg
Bevestigen op iPad en iPhone werkt mogelijk nu niet bij ING (Upd.)
Heb je een rekening bij ING en gebruik je daarvoor een iPhone of een iPad, dan is het mogelijk dat je op dit moment een betaling niet kan bevestigen. Dit probleem zou zich alleen voor iOS voordoen, even naar een ander platform uitwijken zou dus de oplossing kunnen zijn.

Dat is ook precies de melding die je op dit moment in beeld krijgt als je op een Mac bij ING gaat inloggen, zoals je ook hieronder kan zien. Opvallend genoeg komt een vergelijkbare melding niet naar boven bij het inloggen met een iPhone, juist één van de apparaten die hierdoor mogelijk getroffen is. Omdat het alleen om mobiel bevestigen gaat kan je dus wel transacties op een ander platform uitvoeren, het bevestigen op je iPhone bij inloggen zou gewoon moeten werken.

https://www.macfreak.nl/modules/news/images/zArt.INGbankStoring050620.jpg
Bevestigen op iPad en iPhone werkt mogelijk nu niet bij ING (Upd.)


In de regel wordt dit soort storingen vrij snel verholpen, de verwachting is dan ook dat voor het eind van de middag alles weer normaal zal werken.


Update: inmiddels is de melding bij ING verdwenen, hopelijk betekent dit dat het probleem weer helemaal uit de wereld geholpen is.



 #iPhone #ING
Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
geplaatst door: de Redactie
Er is een update bij dit nieuwsbericht gezet.
geplaatst door: iEscape
Heeft het probleem misschien met dit te maken?

Schermafbeelding 2020-06-05 om 15.28.52.jpg Bevestigen op iPad en iPhone werkt mogelijk nu niet bij ING (Upd.)


met vriendelijke groet, iEscape