iPadOS 26 lost heel erg veel beloftes in
vandaag 09:50    reactie #25
geplaatst door: SmurfGTL
die net zo goed WordPerfect 4.2 op hun kantoorcomputer zouden hebben kunnen staan als Word 2024, gelet op wat ze er écht mee doen. Een (klein?) deel van de gebruikers zou dan echter net zo onthand zijn als wanneer ze met pen en papier moesten werken.

WordPerfect, dat is pas lang geleden! Zelf enkel gebruikt toen ik 10-12 was ofzo, maar mijn vader moest er dagelijks mee werken.

Maar je hebt wel een punt, een groot deel van de taken die ik doe kunnen ook perfect in Office 2000 - een programma dat ik nog tot 2015 dagelijks gebruikt heb.
Maar kunnen samenwerken aan documenten in de cloud? Dat is toch een functie die ik anno 2025 niet kan missen.

Maar ik dwaal af, en kan wel wat hierboven geschreven staat bevestigen, zelfs als jonge twintiger 37-jarige heb ik soms moeite met dingen terug te vinden na updates of kunnen veel nieuwe functies mij eigenlijk weinig schelen en vergeet ik ze vrijwel onmiddellijk na de release note - want waarvoor heb je ze in godsnaam nodig?
iMac late 2017 - 21,5" - i5 iMac late 2013 - 21,5" - i5  iPhone SE 2016  iPhone 13 mini  iPad Air 3 WiFi  iPod nano 7  en nog wat Windows en Android dingen.
iPadOS 26 lost heel erg veel beloftes in
vandaag 10:45    reactie #26
geplaatst door: iSan
Probleem is met Apple's release notes, is hun timing van presenteren en timing van lanceringen van de grote OS updates. Deze tussenperiodes zijn echt veel te lang. Dan zijn de mensen alweer vergeten wat er allemaal mogelijk is, behalve het zien van nieuwe face-lifts. En soms duurt het bij nieuwe functies dan nog langer voor niet-US landen.

Het liefst wil ik een week na WWDC al grote updates kunnen installeren, zo compleet mogelijk. En niet een half jaar of zo... dan wachten ze maar met presenteren....
iPadOS 26 lost heel erg veel beloftes in
vandaag 13:32    reactie #27
geplaatst door: Tarmac58
@iSan
..maar misschien zijn de release-notes niet zo zeer voor ons, de consument, bedoeld als wel voor de ontwikkelaars die dan realiseren dat ze nog maar minder dan een half jaar hebben om hun product aan te passen aan de nieuwe realiteit……