
Apple vervangt batterijen van MacBook Pro modellen uit 2016 en 2017
Eerder deze week bracht Apple de
11.2.1 update voor Big Sur uit, met daarin onder andere een oplossing voor een klein aantal van de MacBook Pro modellen uit 2016 en 2017. Bij die modellen is het mogelijk dat de batterij niet meer dan één procent wil opladen.
Mocht je dat probleem al hebben en de 11.2.1 update is geen oplossing gebleken, dan kan je toch een beroep op Apple doen, ook al zijn deze modellen al buiten garantie. De stappen die je hierbij moet volgens zijn te vinden op
deze support-pagina van Apple zelf. Als je al die stappen doorlopen hebt en het probleem is nog steeds niet opgelost, dan moet je even
contact opnemen met Apple. Die link (van Apple) brengt je opvallend genoeg naar een Engelstalige pagina, wil je dat liever in het Nederlands zien
klik dan hier.

Apple vervangt batterijen van MacBook Pro modellen uit 2016 en 2017
Op de eerder genoemde support-pagina geeft Apple ook een lijstje van welke modellen precies hierdoor geraakt kunnen zijn. Hieronder vind je datzelfde lijstje ook.
- MacBook Pro (13-inch, 2016, twee Thunderbolt 3-poorten)
- MacBook Pro (13-inch, 2017, twee Thunderbolt 3-poorten)
- MacBook Pro (13-inch, 2016, vier Thunderbolt 3-poorten)
- MacBook Pro (13-inch, 2017, vier Thunderbolt 3-poorten)
- MacBook Pro (15-inch, 2016)
- MacBook Pro (15-inch, 2017)

Apple vervangt batterijen van MacBook Pro modellen uit 2016 en 2017
#MacBookPro #Reparatieprogramma