
Achter de schermen bij de Cookie Monster commercial
Toen Apple een kleine maand geleden een commercial voor de
iPhone 6s en iPhone 6s Plus uitbracht met Cookie Monster stond er
in het nieuwsbericht al bij dat Apple daarmee voor een compleet nieuwe invalshoek had gekozen.
Met succes, want op YouTube blijkt deze commercial inmiddels de meest succesvolle die Apple recent op het internet heeft gehad. Want de teller staat daarbij inmiddels op meer dan 9 miljoen keer bekeken, en dat loopt natuurlijk alleen maar verder op. Voor het perspectief, de meest populaire commercial ooit op YouTube is de
commercial. Die is nu bijna 67 miljoen keer bekeken, maar staat al bijna drie jaar op YouTube.
Apple heeft nu een slimme manier gevonden om door te borduren op de commercial met Cookie Monster, en daardoor nog meer aandacht ervoor te genereren. Want Apple heeft nu een 'Behind The Scenes' versie uitgebracht, en die is ook erg de moeite van het bekijken waard.
Hieronder deze nieuwe Behind The Scenes versie. En als je die eerste commercial met Cookie Monster nog niet gezien hebt, die vind je eronder. Het is trouwens leuker om eerst de commercial zelf te zien, en daarna pas het Behind The Scenes filmpje.