Verbinding met iTunes store mislukt
7 mei 2012 - 16:46   
geplaatst door: EdwinKnobbout
Hallo lezers,

Ik heb een Ipad 2, 16gb, wifi + 3g.
Ik heb dit toestel 2 weken geleden gekocht en na een week kreeg ik het volgende probleem dat zich tot dan nog niet had voorgedaan:

Wanneer ik een app wil downloaden/updaten gaat hij terug naar het beginscherm zoals gewoonlijk, en geeft hij gelijk aan: ''verbinding met Itunes Store mislukt'' en kan ik op OK drukken en dan niets meer.

Ik heb dit geprobeerd op de Wifi maar dan doet hij het niet, en ook niet als ik via Sim-kaart op 3G gaat dan geeft hij precies hetzelfde aan.

Ik ben ingelogd met mijn Apple-ID en heb geen problemen met de verbinding want Safari doet hij wel gewoon.

Kan iemand mij met dit probleem helpen?

Vriendelijke groeten,

Edwin Knobbout

Verbinding met iTunes store mislukt
7 mei 2012 - 17:13    reactie #1
geplaatst door: HereIsTom
Even je iPad op je computer aansluiten en synchroniseren met iTunes.
                    Cybershot Photo Website! | iPhone 8 Plus 64GB | iPad Air 2 64GB 4G