Dit is wat Aldi er zelf van zegt:
Geachte heer/mevrouw hadimassa
Het is helaas niet mogelijk de software te gebruiken op OSX. Hiervoor is momenteel nog geen versie beschikbaar.
We raden u aan hiervoor onze website in de gaten te houden, het is mogelijk dat deze in de toekomst nog beschikbaar komt.
Wanneer uw Mac is uitgerust met een Intel processor is het mogelijk Windows te gebruiken via Bootcamp of Parallels.
U zult in de Windows omgeving gebruik kunnen maken van de Aldi Foto software.
Op http://asp09.photoprintit.de/microsite/10535/clientdetails.php?client=online&type=overview is het tevens mogelijk de optie Java te kiezen.
Deze is compatible met Mac OSX vanaf versie 10.3.x.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Medion Service Center
Richard Stoffels
Mocht u aangaande dit onderwerp nog verdere vragen hebben, dan verzoeken wij u in uw antwoord de tot nu toe gevoerde correspondentie bij te voegen.
Onze service-hotline is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 07.00 uur tot 23.00 uur, zaterdag en zondag van 10.00 uur tot 18.00 uur en op feestdagen van 10.00 tot 17.00 uur. Vanuit Nederland en België kunt u ons respectievelijk op 0900-6334660 (Multimedia) / 0900-6336330 (Consumer Electronics) en 02-2006198 bereiken.