hallo Freaks,
Hier even een positief verhaaltje....
sinds begin vorig week had mijn Imac 24" problemen met het WiFi.
Dan wel internet en mail dan errug traag en meestal gewoon helemaal niets.
Ik heb dit een paar dagen aangekeken en toen maar eens besloten om UPC te bellen of hun misschien problemen hadden, maar daar was alles prima in orde.
vorig week Donderdag besloten om Applecare te bellen en dit probleem voor te leggen, na een telefoonsessie van ruim 2 uur zijn we tot de conclusie gekomen dat de Airportcard aan het hemelen was.
Ik kreeg toen netjes een call nummer en een reparatie nummer en de belofte dat een ophaal service mijn Mac kwam ophalen ter reparatie, dit alles gebeurde op Hemelvaartsdag.
Afgelopen maandag ochtend werd ik netjes gebeld door het bedrijf Card dat ze mijn Imac wilde komen ophalen, en dat gebeurde ook netjes die zelfde middag.
Er werd afgesproken dat ik afgelopen Woensdag weer gebeld zou worden, en inderdaad dit gebeurde en er werd weer een afspraak gemaakt voor die zelfde middag om mijn Imac terug te brengen.
Zoals jullie kunnen begrijpen is dit een erg nette service, ik ben weer erg blij dat mijn Imac weer prima werkend voor mijn neus staat met een nieuwe Airport kaart geïnstalleerd.
dus Applecare en de firma Card uit Amersfoort een dikke pluim.
vriendelijke groet,
McWerner