Apple algemeen > Tips, nieuwtjes en mededelingen
Column in Metro
Mijco:
Het verbaast me een beetje dat nog niemand hier iets geschreven heeft over de column van Ebru Umar in Metro van afgelopen vrijdag.Zij schrijft een open brief aan de manager van een bekende Mac-dealer in Amsterdam, omdat haar nieuwgekochte MacBook niet functioneert en ze een nieuw exemplaar wil. De manager geeft echter telkens niet thuis en ze hekelt zijn klantvriendelijkheid.
De column is hier te lezen (je krijgt de hele krant van 3,1 MB, blader even naar pagina 6).Tja, weer een knauw in de reputatie van de de prachtige Apple-producten...Even een klein knipseltje (dat is toch wel toegestaan, heren copyright bewakers?): Column in Metro
BelgianBull:
Dat is één van de redenen waarom Apple zijn "naam" wil beschermen...
Dave H:
Ja en check de Metro van de maandag erna bij de advertentie van MacHouse
mvdg:
Ik vind het wel ver gaan om in een column een dergelijk probleem uit te melken met naam en toenaam van de leverancier. Elk merk laptop heeft toch wel eens slechte exemplaren. Net als elk merk auto dat ook heeft. Natuurlijk is zo iemand gefrustreerd maar het lijkt me dat je dan toch een zekere scheiding moet kunnen maken tussen prive en werk (wat in dit geval columns schrijven is, ik snap natuurlijk wel dat prive aspecten daarbij in werk meespelen).
JPZ:
--- Citaat ---BelgianBull om 12:17, 6-09-2006
Dat is één van de redenen waarom Apple zijn "naam" wil beschermen...
--- Einde van citaat ---
Er valt weinig te beschermen hier....is wel logisch dat je je frustatie wilt uiten,en als je dan een column hebt.... :smile: En het is ook niet zo dat het een onbekend probleem is....je mag toch ondertussen wel vaststellen dat er vrij veel meldingen zijn van niet werkende Macbooks?Gewoon beroerd slechte service van de betreffende dealer,klaar.
(waarbij vermeld dat ik naar volle tevredenheid bij dezelfde dealer koop,maar ik heb dan ook nog nooit problemen gehad)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie