geplaatst door: kebdarge
Er moet mij even wat van het hart:

Ik heb zojuist 45 minuten lang geprobeerd Vodafone an de lijn te krijgen omdat de hele week mijn internet loopt te etteren. Dan werkt het weer wel, dan weer niet. Heel vervelend. Maar ik heb het na 45 minuten opgegeven. Het lukte me niet om iemand aan de telefoon te krijgen die me helpen kon!!!
Ik heb wel drie verschillende 0900 nummers gebeld en elke keer weer tijden in de wachtrij gestaan om bij niks uit te komen!
En dat terwijl ze adverteren met gratis en snelle helpdesk op hun site!

Vervolgens heb ik Xs4All gebeld en gezegd dat ik wil overstappen naar hun. Dat was in 15 minuten geregeld... Morgen wordt ik gebeld door een monteur om alles aan te leggen (gratis) dan krijg ik een draadloos modem (gratis) en kan ik zonder extra kosten hopelijk nu wel gewoon internetten!

En het beste: als het allemaal fout loopt dan kan ik Xs4All tenminste gewoon bellen op hun 020 nummer en krijg je nog iemand aan de lijn ook!

JAJ!

Even Sluikreclame: Vodafone Zuigt, Xs4All rules!
9 februari 2009 - 18:02    reactie #1
geplaatst door: Monique
XS4ALL rocks.
Even Sluikreclame: Vodafone Zuigt, Xs4All rules!
9 februari 2009 - 18:12    reactie #2
geplaatst door: tantepoes
Waarom dan?

Ik vind xs4all vreselijk duur. Ben een hele poos klant geweest, maar via tweakdsl bij Telfort terecht gekomen. Voor 2 tientjes een uitstekende verbinding (woon naast de telefooncentrale  :cool: ) en mijn nieuwsgroepen benaderen die ik voor een paar euro bij Hitnews.

Voor een tientje meer mag je bij Telfort iedereen in Nederland met een vast nummer voor niets bellen.

Een vergelijkbaar pakket bij xs4ll kost al gauw 54,95 (20mb/1mb) met betaald bellen. Da's per jaar 300 euro meer!

Wat is dan de meerwaarde van xs4all?

(Bewerkt door tantepoes om 21:24, 9-02-2009)

MBP
Even Sluikreclame: Vodafone Zuigt, Xs4All rules!
9 februari 2009 - 18:22    reactie #3
geplaatst door: Robert
[news]De meerwaarde van XS4ALL is een goede helpdesk op een normaal nummer dat over het algemeen goed bereikbaar is. Nadeel van dat alles is inderdaad dat het stevig aan de prijs is.

Ik zit dan ook al jaren niet meer bij XS4ALL en ben ook een tevreden klant van Telfort incl. onbeperkt bellen binnen Nederland...  :wink: [/news]

Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
Even Sluikreclame: Vodafone Zuigt, Xs4All rules!
9 februari 2009 - 19:52    reactie #4
geplaatst door: Esquare

Citaat
kebdarge om 17:32, 9-02-2009
Vervolgens heb ik Xs4All gebeld en gezegd dat ik wil overstappen naar hun. Dat was in 15 minuten geregeld...

Heel bijzonder... Echt.  :sigh:
Probleem? Check eerst de opstartschijf met Schijfhulpprogramma én SMART Utility.
En kijk ook eens op: discussions.apple.com,•• The X LabOSX Daily of Tuts+ •en vermijd 'handige tooltjes' als CleanMyMac, Onyx, MacKeeper of Monolingual.
Even Sluikreclame: Vodafone Zuigt, Xs4All rules!
9 februari 2009 - 22:54    reactie #5
geplaatst door: weske8711
waarom niet glasvezel  :hypocrite: van de plaatselijke leverancier ?


x4all werk uiteraard super alleen de snelheid af en toe minder maar ag

Imac 27 inch (2011) canon eos 1000 D macbook(2008 early) Iphone 4 & (s)
blackberry torch
Even Sluikreclame: Vodafone Zuigt, Xs4All rules!
9 februari 2009 - 23:43    reactie #6
geplaatst door: JPZ
Het zal raar klinken,maar sinds 2000 zit ik bij Chello,en heb daar internet,telefonie,faxlijn en digitale televisie,en de helpdesk heb ik nooit nodig.

Dat is voor mij een goeie provider....bereikbare helpdesks vertrouw ik niet,dat is ergens voor.....dan rekenen ze erop dat het fout gaat.....:wink:

300+ New Features! 50 or so might not be intended but they're still new!
Even Sluikreclame: Vodafone Zuigt, Xs4All rules!
10 februari 2009 - 08:30    reactie #7
geplaatst door: Robert
[news]@ JPZ: Nee hoor, XS4ALL is duurder en daar houden ze de helpdesk betaalbaar mee, maar hebben niet meer problemen. Want dat zou ze, met die meerprijs, waarschijnlijk ook de kop kosten...[/news]
Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
Even Sluikreclame: Vodafone Zuigt, Xs4All rules!
10 februari 2009 - 08:41    reactie #8
geplaatst door: Blender
XS4ALL is veel te duur voor wat ze bieden.
Een opdrachtgever van mij host een site op XS4ALL en de performance is ronduit slecht.
Ooit een keer een (spoed)mail naar ze verstuurd en ja hoor pas na zeven dagen een reactie.
Ik wil die site ook binnenkort verhuizen.

Toevoeging: misschien zijn ze wel goed als je alleen internet-toegang wilt,
maar voor hosting zijn er echt wel betere (die nog goedkoper zijn ook).

(Bewerkt door Blender om 8:43, 10-02-2009)

Even Sluikreclame: Vodafone Zuigt, Xs4All rules!
10 februari 2009 - 09:07    reactie #9
geplaatst door: 75Baco
Ik heb gekozen voor Telefort, heb het nu een jaar en ik moet zeggen het werkt perfect. Internet (10 Mb en bellen) voor €19,95.

En heel belangrijk... Telfort heeft een speciale Apple-helpdesk. Daar kunnen andere providers nog iets van leren. Verder weet ik dat Ziggo ook zo'n afdeling aan het opzetten is.

Toevoeging: Hosting doe ik bij PHost.nl, ook zeer tevreden mee  :thumbs-up:

(Bewerkt door 75Baco om 9:08, 10-02-2009)

Desktop - Pro  Portable - Book  Sound - Touch
Even Sluikreclame: Vodafone Zuigt, Xs4All rules!
10 februari 2009 - 16:23    reactie #10
geplaatst door: kebdarge
mn Hosting doe ik bij Greenhost, de enige geheel klimaatneutrale hosting service van Nederland.

Xs4All vind ik ook goed omdat ze veel extra services bieden (zoals gratis toegang tot alle Hotpots van KPN) en dat ze zich hard maken voor de bescherming van de privacy van de internet gebruiker. Zo ondersteunen ze onder andere het Bits of Freedom project.

Even Sluikreclame: Vodafone Zuigt, Xs4All rules!
10 februari 2009 - 16:28    reactie #11
geplaatst door: Monique

Citaat
kebdarge on 16:23, 10-Feb-2009
Xs4All vind ik ook goed omdat ze veel extra services bieden (zoals gratis toegang tot alle Hotpots van KPN) en dat ze zich hard maken voor de bescherming van de privacy van de internet gebruiker. Zo ondersteunen ze onder andere het Bits of Freedom project.

Ja idd, dat is echt perfect.
En vergeet ook niet het MEGAgoede spamfilter van ze.

Even Sluikreclame: Vodafone Zuigt, Xs4All rules!
10 februari 2009 - 16:28    reactie #12
geplaatst door: Blender

Citaat
kebdarge om 16:23, 10-02-2009

Xs4All vind ik ook goed omdat ze veel extra services bieden (zoals gratis toegang tot alle Hotpots van KPN) en dat ze zich hard maken voor de bescherming van de privacy van de internet gebruiker. Zo ondersteunen ze onder andere het Bits of Freedom project.

Ik heb liever dat ze mijn mails snel beantwoorden en dat ze hun servers niet zo uitmelken.

Even Sluikreclame: Vodafone Zuigt, Xs4All rules!
10 februari 2009 - 17:09    reactie #13
geplaatst door: odo

Citaat
Monique om 16:28, 10-02-2009

Citaat
kebdarge on 16:23, 10-Feb-2009
Xs4All vind ik ook goed omdat ze veel extra services bieden (zoals gratis toegang tot alle Hotpots van KPN) en dat ze zich hard maken voor de bescherming van de privacy van de internet gebruiker. Zo ondersteunen ze onder andere het Bits of Freedom project.

Ja idd, dat is echt perfect.
En vergeet ook niet het MEGAgoede spamfilter van ze.

Dat spamfilter is inderdaad megahypergoed! In de afgelopen twee jaar mischien 5 spammailtjes gehad, terwijl ik toch een behoorlijk mailbeest ben! Tussendoor gratis een nieuw modem gekregen en zo zijn er nog wel wat ++ te melden.

Even Sluikreclame: Vodafone Zuigt, Xs4All rules!
10 februari 2009 - 17:27    reactie #14
geplaatst door: Robert
[news]Hel belang van een goed spamfilter mag tegenwoordig inderdaad niet meer onderschat worden, maar dat krijg je gratis bij Gmail ook.

Maar er zijn natuurlijk mensen die bezwaren hebben om hun data bij Google te hebben staan...[/news]

Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
Even Sluikreclame: Vodafone Zuigt, Xs4All rules!
10 februari 2009 - 17:32    reactie #15
geplaatst door: Efefes
Mijn ervaring met XS4All is ook super, overgestapt van Demon internet nadat daar
de activiteiten waren overgenomen door XS4All. In al die jaren slechts 1 keer een
storing gehad van een halve dag (landelijk probleem). Binnen een week netjes
en ongevraagd een tegoedbon van XS4all in de bus van € 10,- ter compensatie van de storing.

Mijn webhosting heb ik ondergebracht bij Uniserver, in de laatste 5 jaar nog nooit downtime
gehad, altijd supersnelle respons via e-mail, kortom top.

En glasvezel ..... ik ben al blij dat ik een ADSL Lite abbo kon krijgen in het
buitengebied, sneller wordt niet ondersteund.

Even Sluikreclame: Vodafone Zuigt, Xs4All rules!
11 februari 2009 - 08:18    reactie #16
geplaatst door: Blender
Denit, Uniserver, TransIP en nog een aantal andere bieden snellere hosting
tegen lagere prijzen met een betere service!
Even Sluikreclame: Vodafone Zuigt, Xs4All rules!
11 februari 2009 - 08:50    reactie #17
geplaatst door: Carlo
Sorry hoor maar ik heb bij onze beste provider van Nederland meerdere malen uren in de wacht gehangen zonder dat mijn problemen opgelost werden. Problemen die bij XS4ALL lagen en die ze weigerde op te lossen! Toen ik vervolgens zei dat ik na 10 (!) jaar mijn abonnement op zou zeggen reageerde de beste helpdesk van Nederland de eerste keer met het ophangen van de telefoon en de 2e keer met de reactie: u moet maar doen wat u niet laten kan! Mijn reactie daarop was: gaat het zo goed met jullie dat jullie op deze manier met klanten om kunnen gaan? waarop die gast als antwoord gaf: ja dat zou je wel kunnen zeggen  :barf: de arrogantie! leuk hoor dat ze je een bonnetje sturen als ze een storing hebben gehad of een t-shirt als blijkt dat je verbinding maanden lang ver onder de maat is geweest maar ik heb liever een provider met een goed product in plaats van kadootjes die je zelf betaald hebt. wat mij betreft zuigt XS4ALL big time!
Even Sluikreclame: Vodafone Zuigt, Xs4All rules!
11 februari 2009 - 09:40    reactie #18
geplaatst door: Blender
Ik had een probleem met een site die op ABUSE was gezet (misbruik).
Maar goed je kunt ze dus niet bellen als het om abuse gaat, dan maar mailen
na zeven dagen een antwoord en de log-files mocht ik niet inzien!
Het bleek achteraf om een lek in een commerciële editor te gaan.
Dit lek was bij de maker van de editor toen nog niet bekend dus om
zo’n probleem op te lossen heb je toch echt de hulp van de provider nodig...
En dan nog 20 euro per maand vragen ook!
Even Sluikreclame: Vodafone Zuigt, Xs4All rules!
11 februari 2009 - 10:59    reactie #19
geplaatst door: Monique
Bij welk bedrijf heb je niet 45 minuten in de wachtrij gehangen om dan vervolgens gewoon verbroken te worden.
Anyways, je kunt het missch ook zo zeggen: van alle providers is dit de minst slechte.
Ik heb zelf echter nooit problemen met XS4ALL gehad.
Even Sluikreclame: Vodafone Zuigt, Xs4All rules!
11 februari 2009 - 11:15    reactie #20
geplaatst door: MacEdit
XS4ALL mag dan duurder zijn, het werkt tenmiste altijd en dat is ook wat waard. Macs zijn ook duurder dan PC's, maar dat heb ik er graag voor over... :wink:
Even Sluikreclame: Vodafone Zuigt, Xs4All rules!
11 februari 2009 - 11:24    reactie #21
geplaatst door: Carlo
@ Monique. ik heb het  over een helpdesk die uitgepraat is met je en gewoon de telefoon er opgooit
Even Sluikreclame: Vodafone Zuigt, Xs4All rules!
11 februari 2009 - 11:27    reactie #22
geplaatst door: Blender

Citaat
Monique om 10:59, 11-02-2009
Bij welk bedrijf heb je niet 45 minuten in de wachtrij gehangen om dan vervolgens gewoon verbroken te worden.

Bij Denit bijvoorbeeld (nooit langer dan 10 minuten, directe respons via hun online mail systeem).
Voor alle duidelijkheid: ik heb het niet over internettoegang maar over webhosting.
Maar als jij denkt dat XS4ALL een goede webhoster is...

Even Sluikreclame: Vodafone Zuigt, Xs4All rules!
11 februari 2009 - 11:30    reactie #23
geplaatst door: Monique
@MacEdit, idd :D
@Carlo: ik sprak in het algemeen, voel je niet gelijk aangesproken... Misschien ben je zelf wel de reden dat ze de telefoon op de haak knalden?
Even Sluikreclame: Vodafone Zuigt, Xs4All rules!
11 februari 2009 - 11:57    reactie #24
geplaatst door: Ziegler

Citaat
MacEdit om 11:15, 11-02-2009
XS4ALL mag dan duurder zijn, het werkt tenmiste altijd en dat is ook wat waard. Macs zijn ook duurder dan PC's, maar dat heb ik er graag voor over... :wink:

daar zijn er meer van. ik zit nu ruim een jaar bij KPN en heb nog geen minuut zonder internet gezeten.   ik begrijp ook nooit zo goed waar de helpdesk voor is. als ik mijn computer op de juiste manier aansluit op het net (en dat doe je als het goed is één keer) kan er volgens mij geen enkele reden zijn dat ik de helpdesk moet bellen. het kan wel zijn dat de provider een probleem heeft, maar waarom zou ik daarover moeten bellen? grootste irritatie ooit: helpdesk bellen om ze te vertellen dat ik geen internet hebben omdat zij de zaak niet op orde hebben. kwam nog al eens voor bij Ziggo.