Ik heb zojuist 45 minuten lang geprobeerd Vodafone an de lijn te krijgen omdat de hele week mijn internet loopt te etteren. Dan werkt het weer wel, dan weer niet. Heel vervelend. Maar ik heb het na 45 minuten opgegeven. Het lukte me niet om iemand aan de telefoon te krijgen die me helpen kon!!!Ik heb wel drie verschillende 0900 nummers gebeld en elke keer weer tijden in de wachtrij gestaan om bij niks uit te komen!En dat terwijl ze adverteren met gratis en snelle helpdesk op hun site!
Vervolgens heb ik Xs4All gebeld en gezegd dat ik wil overstappen naar hun. Dat was in 15 minuten geregeld... Morgen wordt ik gebeld door een monteur om alles aan te leggen (gratis) dan krijg ik een draadloos modem (gratis) en kan ik zonder extra kosten hopelijk nu wel gewoon internetten!
En het beste: als het allemaal fout loopt dan kan ik Xs4All tenminste gewoon bellen op hun 020 nummer en krijg je nog iemand aan de lijn ook!
JAJ!
Ik vind xs4all vreselijk duur. Ben een hele poos klant geweest, maar via tweakdsl bij Telfort terecht gekomen. Voor 2 tientjes een uitstekende verbinding (woon naast de telefooncentrale ) en mijn nieuwsgroepen benaderen die ik voor een paar euro bij Hitnews.
Voor een tientje meer mag je bij Telfort iedereen in Nederland met een vast nummer voor niets bellen.
Een vergelijkbaar pakket bij xs4ll kost al gauw 54,95 (20mb/1mb) met betaald bellen. Da's per jaar 300 euro meer!
Wat is dan de meerwaarde van xs4all?
(Bewerkt door tantepoes om 21:24, 9-02-2009)
Ik zit dan ook al jaren niet meer bij XS4ALL en ben ook een tevreden klant van Telfort incl. onbeperkt bellen binnen Nederland... [/news]
kebdarge om 17:32, 9-02-2009Vervolgens heb ik Xs4All gebeld en gezegd dat ik wil overstappen naar hun. Dat was in 15 minuten geregeld...
x4all werk uiteraard super alleen de snelheid af en toe minder maar ag
Dat is voor mij een goeie provider....bereikbare helpdesks vertrouw ik niet,dat is ergens voor.....dan rekenen ze erop dat het fout gaat.....
Toevoeging: misschien zijn ze wel goed als je alleen internet-toegang wilt,maar voor hosting zijn er echt wel betere (die nog goedkoper zijn ook).
(Bewerkt door Blender om 8:43, 10-02-2009)
En heel belangrijk... Telfort heeft een speciale Apple-helpdesk. Daar kunnen andere providers nog iets van leren. Verder weet ik dat Ziggo ook zo'n afdeling aan het opzetten is.
Toevoeging: Hosting doe ik bij PHost.nl, ook zeer tevreden mee
(Bewerkt door 75Baco om 9:08, 10-02-2009)
Xs4All vind ik ook goed omdat ze veel extra services bieden (zoals gratis toegang tot alle Hotpots van KPN) en dat ze zich hard maken voor de bescherming van de privacy van de internet gebruiker. Zo ondersteunen ze onder andere het Bits of Freedom project.
kebdarge on 16:23, 10-Feb-2009Xs4All vind ik ook goed omdat ze veel extra services bieden (zoals gratis toegang tot alle Hotpots van KPN) en dat ze zich hard maken voor de bescherming van de privacy van de internet gebruiker. Zo ondersteunen ze onder andere het Bits of Freedom project.
Ja idd, dat is echt perfect.En vergeet ook niet het MEGAgoede spamfilter van ze.
kebdarge om 16:23, 10-02-2009Xs4All vind ik ook goed omdat ze veel extra services bieden (zoals gratis toegang tot alle Hotpots van KPN) en dat ze zich hard maken voor de bescherming van de privacy van de internet gebruiker. Zo ondersteunen ze onder andere het Bits of Freedom project.
Ik heb liever dat ze mijn mails snel beantwoorden en dat ze hun servers niet zo uitmelken.
Monique om 16:28, 10-02-2009Citaatkebdarge on 16:23, 10-Feb-2009Xs4All vind ik ook goed omdat ze veel extra services bieden (zoals gratis toegang tot alle Hotpots van KPN) en dat ze zich hard maken voor de bescherming van de privacy van de internet gebruiker. Zo ondersteunen ze onder andere het Bits of Freedom project.Ja idd, dat is echt perfect.En vergeet ook niet het MEGAgoede spamfilter van ze.
Dat spamfilter is inderdaad megahypergoed! In de afgelopen twee jaar mischien 5 spammailtjes gehad, terwijl ik toch een behoorlijk mailbeest ben! Tussendoor gratis een nieuw modem gekregen en zo zijn er nog wel wat ++ te melden.
Maar er zijn natuurlijk mensen die bezwaren hebben om hun data bij Google te hebben staan...[/news]
Mijn webhosting heb ik ondergebracht bij Uniserver, in de laatste 5 jaar nog nooit downtimegehad, altijd supersnelle respons via e-mail, kortom top.
En glasvezel ..... ik ben al blij dat ik een ADSL Lite abbo kon krijgen in hetbuitengebied, sneller wordt niet ondersteund.
Monique om 10:59, 11-02-2009Bij welk bedrijf heb je niet 45 minuten in de wachtrij gehangen om dan vervolgens gewoon verbroken te worden.
Bij Denit bijvoorbeeld (nooit langer dan 10 minuten, directe respons via hun online mail systeem). Voor alle duidelijkheid: ik heb het niet over internettoegang maar over webhosting.Maar als jij denkt dat XS4ALL een goede webhoster is...
MacEdit om 11:15, 11-02-2009XS4ALL mag dan duurder zijn, het werkt tenmiste altijd en dat is ook wat waard. Macs zijn ook duurder dan PC's, maar dat heb ik er graag voor over...
daar zijn er meer van. ik zit nu ruim een jaar bij KPN en heb nog geen minuut zonder internet gezeten. ik begrijp ook nooit zo goed waar de helpdesk voor is. als ik mijn computer op de juiste manier aansluit op het net (en dat doe je als het goed is één keer) kan er volgens mij geen enkele reden zijn dat ik de helpdesk moet bellen. het kan wel zijn dat de provider een probleem heeft, maar waarom zou ik daarover moeten bellen? grootste irritatie ooit: helpdesk bellen om ze te vertellen dat ik geen internet hebben omdat zij de zaak niet op orde hebben. kwam nog al eens voor bij Ziggo.