Ik bekijk mijn facturen nooit, want de mails kan ik niet ontcijferen.Toch maar eens de online facturen controleren.
JJ
Als het mag even off-topic nog een belendende vraag: jullie zijn kennelijk ook nog steeds bewoners van Planet. Elders lees ik (wisselend enthousiaste) verhalen over een goedkoper pakket van Telfort, ik zit me net af te vragen of ik niet op de transferlijst moet. Wat zijn jullie overwegingen?
Omdat ik verder geen problemen heb met Planet (vroeger World Access), blijf ik uit gemakzucht klant.Ik ben ook al jaaaaren mobiele KPN klant, nog uit het (pre-GSM) ATF-tijdperk.Ik zie er tot op heden geen noodzaak toe om voor een paar euro minder per maand,allerlei onheil over mij af te roepen bij een eventuele overstap.
'Never change a winning team' zullen we maar zeggen
Ook bij mij zien de Planet facturen er zo uit.Kan ze ook dus niet lezen.
Paar keer al reactie gestuurd naar ze, maar geen antwoord ooit gekregen..
Nou ja, ik begrijp dat .Planet binnenkort ook weer verdwijnt.Dus we wachten deze tijd wel af.
Wik
Niet dat ik mijn facturen toen wel kon lezen, maar uit'coulance' wilden ze mijn abbonnement wel opheffen.
Jaja, coulance, nadat ik (aantoonbaar) al drie jaar langmeerdere malen contact met ze heb opgenomen viae-mail om dit probleem te verhelpen.
Wat in ieder geval belangrijk is om in je e-mail richtingPlanet aan te geven, is dat je GEEN genoegen neemt methet/een standaardantoord! Elke keer als ik dat namelijkin mijn e-mail had staan kreeg WEL een snel en bijnavoldoend antwoord.
De aanhouder wint bij Planet!
Helaas niet altijd met het gewenste resultaat ...
Ik zit bij Hetnet (dus ook KPN) en mijn facturen zien er ook zo uit als bij JanJaap. Gevraagd per mail hoe ik die goed kon zien/afdrukken. Eerst zinloze verwijzing naar site. Vraag weer gesteld. Vaag en zinloos antwoord. Toen zelf gezocht en wat blijkt! De facturen zijn ALLEEN goed te lezen en af te drukken via Outlook. Geen enkele andere browser of e-mailprogramma geeft de factuur goed weer. Ik heb de nodige geprobeerd. Mijn bevindingen gemeeld naar Hetnet. Reactie van de service desk bij Hetnet? Mijn vraag was te complex en erg moeilijk te beantwoorden via de mail. Of ik ze maar even wilde bellen, a raison 40 c/min. Geen wonder dat ze zoveel winst maken. En dat ze zoveel mensen moeten ontslaan.
groetjes
Marcel
Je kan tegenwoordig telefonisch opzeggen dat was geen probleem, kreeg netjes een brief en een mail ter bevestiging. Tot mijn verbazing ontving niet lang hierna een brief met "gefeliciteerd met uw nieuwe Planet abonnement" en er werd nog steeds geld afgeschreven. Ik dat geld weer terug laten storten. Dan volgen natuurlijk de herinneringen.
Ga dan maar eens bellen met de klantenservice... kweetnie hoeveel mensen aan de lijn gehad die me allemaal met elkaar wilde doorverbinden omdat ze het niet wisten. Ook vaak gehoord gehoord dat het probleem opgelost was en vervolgens hop weer een herinnering... die overigens altijd werd afgesloten met de zin "anders zijn wij genoodzaakt u af te sluiten" (wat mij dan weer een goed plan leek).
Maar het toppunt was een jongeman die vroeg "heeft u genoeg geld" en vervolgens opperde dat ik de rekeningen zou betalen en dat zij het dan weer zouden terugstorten... wat denk je zelf?
Uiteindelijk werd ik gebeld door een man van KPN die een betere oplossing had... hij ging mij geld storten en ik vervolgens daar de rekeningen mee betalen, hoe moeilijk kan je het je zelf maken?
Maar het werkte wel... al een week niets van Planet gehoord dit loopt sinds oktober 2007). Wordt vast vervolgt!
(Bewerkt door vincentvdwielen om 20:46, 7-02-2008)
te zien krijg?
Terwijl bij mij de ijzeren wet geldt dat wat fout kan gaan altijd fout gaat...
Wat hebben jullie wat ik niet heb (of omgekeerd?)
We hadden een verbruik gehad van 3.500.000 kw/h in dat jaar volgens hun.(dat zijn waardes die eerder bij newyorkse wolkenkrabber horen als bij een gezinswoning)
Dat heeft alles bij elkaar 2 jaar geduurd omdat de afdeling dan particulieren en grootgebruikers niet konden communiceren met elkaar. Soms vraag je je inderdaad af hoe de bedrijven het voor elkaar krijgen
oranjemarcel om 20:39, 7-02-2008Of ik ze maar even wilde bellen, a raison 40 c/min. Geen wonder dat ze zoveel winst maken.
On topic: mijn vader heeft sinds afgelopen vrijdag een aansluiting bij Planet, ben benieuwd hoe zijn rekening er uit gaat zien. Zal het jullie laten weten.
Rutger om 1:11, 8-02-2008Citaatoranjemarcel om 20:39, 7-02-2008Of ik ze maar even wilde bellen, a raison 40 c/min. Geen wonder dat ze zoveel winst maken.Die 40 cent is bij lange na niet kostendekkend voor een helpdesk, is alleen maar een flinke kostenpost.
En een helpdesk hoeft ook niet kostendekkend te zijn, daarvoor betaal ik abonnementsgelden aan die club. Ik heb zelf ook een aantal hele vervelende akefietjes gehad met Planet/KPN. Dat ik een Mac heb zeg ik al niet eens meer, bij problemen zeggen dat je een Mac hebt dan wordt het daar op afgeschoven. Gelukkig heb ik voldoende kennis om het gedrag van een Windows machine te beschrijven dus dat vertel ik ze dan maar.
Paulus om 22:37, 7-02-2008Wat hebben jullie wat ik niet heb (of omgekeerd?)
Natuurlijk, de factuur is online te bekijken, maar die moeite wil je op een gegevenmoment niet meer nemen, zeker als je (zoals in mijn geval) al meerdere jarenhierover heen-en-weer aan het mailen bent en er in die tijd niks veranderd.
Ik heb diverse mailprogramma's gebruikt om de e-mail facturen leesbaar op mijnscherm te toveren, maar die werkten allemaal niet.
Nu gaat KPN de zaken weer samenvoegenen dan komt xs4all misschien te vervallen, en zit ik bij KPN (tegen mijn zin). Als het zover is, switch ik. Als ik met dezelfde helpdesk te maken ga hebben als Het net of zo, nou laat maar...
Dorkiban om 14:31, 8-02-2008Nu gaat KPN de zaken weer samenvoegenen dan komt xs4all misschien te vervallen, en zit ik bij KPN (tegen mijn zin).
KPN heeft de intentie om het XS4all merk te gebruiken in de bedrijvenmarkt, dan is het dus onzeker wat er gebeurt met de particuliere markt.
De specifieke doelgroep van XS4ALL is absoluut niet alleen maar zakelijke klanten, maar hetzelfde publiek van zakelijke en consumenten klanten dat XS4ALL nu ook al bediend.
janjaap om 18:24, 7-02-2008Mijn facturen zien er zo uit:Omdat ik verder geen problemen heb met Planet (vroeger World Access), blijf ik uit gemakzucht klant.Ik ben ook al jaaaaren mobiele KPN klant, nog uit het (pre-GSM) ATF-tijdperk.Ik zie er tot op heden geen noodzaak toe om voor een paar euro minder per maand,allerlei onheil over mij af te roepen bij een eventuele overstap.'Never change a winning team' zullen we maar zeggen JJ
En zo zien de facturen van HetNet er ook uit.Ik probeer alleen het eindbedrag te ontcijferen en als dat OK is dan vind ik het best.Maar je kunt de helpdesk bellen en dan sturen ze de factuur per brief met postzegel op. Doe ik gewoon als "straf"....... Maar verder een schande van die jongens en meisjes bij KPN
Juul
Bij mij zijn ze dan wel leesbaar:
(Ik gebruik zelf Mail, en dankzij Planet 1x in de maand Entourage...)