Het is al ff geleden, maar het was ongeveer als volgt:
Er was een of andere actie waarbij je geld als bonus zou krijgen bij een volgend PP gebruik; bleek dat er eerst ten behoeve van die actie geld van de CC op de PP account zou worden gezet; iets wat ik niet had begrepen uit de tekst (maar er idd wel ergens instond -bleek bij nalezen).
Het irriteerde mij dat ze zo makkelijk geld konden oversluizen; waar je elders eerst altijd een CC nr, verval datum en eventueel een Security Code moet ingeven voordat je weet dat er met jouw geld geschoven wordt, heeft PP DIRECTE toegang tot jouw account bij de CC, en kunnen ze met een enkel vinkje van jou, jouw account leeghalen.
Vervolgens heb ik gereclameerd; ik ben alle namen van een PP call center wel een keer tegen gekomen, maar blijkbaar is er geen klachten protocol of procedure. Ongelofelijk hoe laks er met een klacht over een vermeende onterechte storting werd omgegaan, terwijl het de core business van het bedrijf is.
Voor mij was het vertrouwen, wat je juist moet hebben bij internet-betalingen, volledig ondermijnt.
Het zal allemaal wel een eenmalig pechgeval en misverstand zijn, maar voor mij geen PP meer!