LJS Den Haag Superdealer
8 mei 2009 - 19:53   
geplaatst door: pkluyt
Vandaag net als afgelopen zaterdag op een fantastische manier geholpen door het team van LJS in Den Haag. Professioneel advies om het probleem met mijn MacBook Pro op te lossen op een manier die vooral ook rekening houdt met mijn financiën en weer zo snel mogelijk aan de gang te kunnen. En daarbij hartelijk en prima koffie! Aanrader voor een ieder!

Groeten, Peter

LJS Den Haag Superdealer
8 mei 2009 - 20:58    reactie #1
geplaatst door: Steve07
Dit onderschrijf ik. Wij hebben daar al verschillende keren dingen gekocht en het is uitstekende service! Een aanrader voor iedereen!  :thumbs-up:
LJS Den Haag Superdealer
8 mei 2009 - 21:49    reactie #2
geplaatst door: Macgierig
Ik heb inderdaad een perfecte service van Ljs .
Ik ben wat minder mobiel en als ik even bel van uit de auto dat ik in de garage sta dan komt er wel even iemand om de mac te tillen.:thumbs-up:
Echt ongelooflijk de service die ze daar verlenen.
En ook ondersteuning per telefoon is perfect.
Ik heb ooit iets doms gedaan en daardoor wilde de Mac echt niet meer opstarten.
via hun helpdesk werd ik perfect begeleid bij het herinstalleren van de intel mac.

Petje af en een 10 met griffel.
John  :worship:  

M@cgierighttp://www.pindarotsje.nl
Intel Mac 20" powerbook 4g Iphone
nog op zoek naar Apple Tv
LJS Den Haag Superdealer
8 mei 2009 - 22:33    reactie #3
geplaatst door: Dampflok
Als 't zo is, dan is 't zo. Hulde.
LJS Den Haag Superdealer
8 mei 2009 - 22:41    reactie #4
geplaatst door: Godfather
Ik ken ze niet maar het is goed te horen dat er meer goede dealers bestaan. Ik ben verder ook niet tegen positieve reclame en zeker niet wanneer het Apple dealers betreft maar met een eerste post zo binnen komen walsen kan duiden op goedkope reclame en dat kan juist weer averechts werken.

Maar goed, misschien was dit wel een soort van tegenprestatie voor de adequate oplossing van je probleem :P

Mac Pro '08 - iPad 16GB - iPhone 6 - Next Gen MB Pro
LJS Den Haag Superdealer
8 mei 2009 - 23:16    reactie #5
geplaatst door: Robert
[news]Tja, het 'probleem' bij LJS is dat het gewoon waar is, de service is nu eenmaal prima (ik heb ze hier op het forum ook al meerdere malen veren in een bepaalde plaats gestoken).[/news]
Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
LJS Den Haag Superdealer
8 mei 2009 - 23:41    reactie #6
geplaatst door: Godfather
Daarom ben ik ook blij dat Steve07 en jij reageren, als het enkel TS en Macgierig waren had ik dus mijn vraagtekens met in totaal 5 posts (no offense).

Zitten ze alleen in Den Haag trouwens?
Mac Pro '08 - iPad 16GB - iPhone 6 - Next Gen MB Pro
LJS Den Haag Superdealer
8 mei 2009 - 23:55    reactie #7
geplaatst door: Macgierig
Inderdaad LJS is alleen in den haag gevestigd.
En waarom zou je niet actief aan een forum deelnemen als je je inschrijft.
Ik kom wel op meer fora en heb daar een gemiddelde van 300 berichten in een jaar.
En voel me net beledigd hoor pkluyt  :cool:
Maar snap dat je het mischien niet vertrouwd. Maar ik heb nu eenmaal een hele goede ervaring met die jongens aldaar. wat ik van een andere Apple store in den haag niet kan zeggen.

John

M@cgierighttp://www.pindarotsje.nl
Intel Mac 20" powerbook 4g Iphone
nog op zoek naar Apple Tv
LJS Den Haag Superdealer
9 mei 2009 - 01:40    reactie #8
geplaatst door: Godfather
Alleen het feit dat meerdere mensen, zowel MF veteranen als nieuwelingen, goeie ervaring hebben duidt toch wel op de service van LJS dus ik vertrouw het nu wel hoor. Maar een enkele post van iemand die zich enkel registreert om LJS de hemel in te prijzen neem ik niet series nee..

Den Haag is voor mij overigens iets te ver :/

Mac Pro '08 - iPad 16GB - iPhone 6 - Next Gen MB Pro
LJS Den Haag Superdealer
9 mei 2009 - 02:15    reactie #9
geplaatst door: Robert
[news]@ Godfather: Er zitten vast ook wel (erg) goede dealers bij jou in de buurt... ;)

Voor de volledigheid, het draadje gaat over een superdealer, maar de technische afdeling van LJS wil ik in dit draadje niet ongenoemd laten (daar werkt trouwens ook ex-redactielid MacFanGuy, maar dat terzijde, en heeft niets met mijn lof te maken).

Ik heb in het verleden gedoe gehad met een iMac Intel eerste generatie (die witte). Ondanks het feit dat ik die iMac niet eens daar gekocht had kon ik 'm op afspraak(!) langs brengen (dus hij ging dan ook meteen de reparatie in, en stond niet eerst tijden op z'n beurt te wachten) en een paar uur later weer ophalen, het nieuwe moederboard zat er al weer in.[/news]

Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
LJS Den Haag Superdealer
9 mei 2009 - 10:40    reactie #10
geplaatst door: mantaman
Gelukkig nog geen problemen gehad,
Maar zoals ze wel eens zeggen bij Radar ze verdienen een warme douche  :woot:
iMac 24" 2009, mini Mac 2008, Macbook pro 2008, MacBook Air 2018, iPhone XS Max, 1x Airport Extreme, iPad Pro.
LJS Den Haag Superdealer
9 mei 2009 - 11:53    reactie #11
geplaatst door: PS-MacGek
Misschien moet ik het maar weer eens keer proberen bij LJS.
Ik heb in het verleden diverse negatieve ervaringen bij hun gehad.
(o.a. bot behandeld, weigering om MacBook Pro, met AppleCare, in reparatie te nemen, ...)

Bij de andere Apple Store (iFactors) in Den Haag heb ik juist weer positieve ervaringen.
Helaas hebben zij echter geen Technische dienst, waardoor je dan weer bij LJS terecht komt.

(Bewerkt door Paul Sondervan om 12:00, 9-05-2009)

MacBook Pro Retina 16" M3 Pro (2024), MacBook Pro Retina 16" Intel (2019), Mac Studio M1 (2022), Mac mini (2018), Mac mini (2012), iPad Pro 11" M1, iPhone 11.
Avatar made by Dale Humphries
LJS Den Haag Superdealer
9 mei 2009 - 13:11    reactie #12
geplaatst door: Plexyglazz
Ik om niet vaak bij LJS, wat gezien de mishandeling
die Macs bij mij doorstaan ook het één en ander zegt
over de kwaliteit van Apple-hardware.
Als ik er echter langs 'moet', dan is de service inderdaad
altijd super, evenals de koffie!

Vraagje? Even bellen en je krijgt meestal het gewenste
antwoord binnen een paar minuten.

Dit is natuurlijk mijn ervaring ...
... en; Resultaten behaald in het verleden ... .. .  :wink:

(Bewerkt door Plexyglazz om 13:12, 9-05-2009)

LJS Den Haag Superdealer
9 mei 2009 - 13:38    reactie #13
geplaatst door: jbtroost
Ook mijn hulde voor hun seminars! Goeie onderwerpen met duidelijke sprekers. Afgelopen woensdag nog naar Gerard Jonker geweest (Vectorworks). In het najaar ook weer een aantal die de moeite waard zijn (typografie, photoshop, color management). Een aanrader!

Groet, JB

(Bewerkt door jbtroost om 13:40, 9-05-2009)

LJS Den Haag Superdealer
9 mei 2009 - 15:29    reactie #14
geplaatst door: Robert
[news]
Citaat
Paul Sondervan om 11:53, 9-05-2009
Ik heb in het verleden diverse negatieve ervaringen bij hun gehad.
(o.a. bot behandeld, weigering om MacBook Pro, met AppleCare, in reparatie te nemen, ...)

Is dat erg lang geleden? Want jouw ervaring staat wel erg haaks op die van mij en de 'rest'...[/news]

Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
LJS Den Haag Superdealer
9 mei 2009 - 19:04    reactie #15
geplaatst door: PS-MacGek
2-3 jaar geleden.
MacBook Pro Retina 16" M3 Pro (2024), MacBook Pro Retina 16" Intel (2019), Mac Studio M1 (2022), Mac mini (2018), Mac mini (2012), iPad Pro 11" M1, iPhone 11.
Avatar made by Dale Humphries
LJS Den Haag Superdealer
11 mei 2009 - 19:38    reactie #16
geplaatst door: JPZ

Citaat
Godfather om 23:41, 8-05-2009
 

Zitten ze alleen in Den Haag trouwens?

Zitten, met al die veren die Robert op bepaalde plaatsen steekt?

Staan, hooguit. :happy:

300+ New Features! 50 or so might not be intended but they're still new!
LJS Den Haag Superdealer
12 mei 2009 - 10:55    reactie #17
geplaatst door: Blender

Citaat
Godfather om 1:40, 9-05-2009
Maar een enkele post van iemand die zich enkel registreert om LJS de hemel in te prijzen neem ik niet series nee..

Er zijn zelfs bedrijven die dit aanbieden. Zij posten op forums
dat bijvoorbeeld de Canon XX een hele goede camera is.
Conclusie: consumer reviews op internet zijn niet  te vertouwen.

LJS Den Haag Superdealer
19 mei 2009 - 20:41    reactie #18
geplaatst door: RJM
Kan zijn, maar LJS is echt een klantvriendelijke zaak.
Ben er al jaren tot volle tevredenheid klant.
LJS Den Haag Superdealer
21 mei 2009 - 19:06    reactie #19
geplaatst door: ernst
Oke, leuk dit allemaal maar mischien dat al die klanten die goede ervaringen hebben ook precies kunnen aangeven
op welk gebied LJS zich dan onderscheid ivg met andere resellers? Bedoel dat ze
klantvriendelijk etc. zijn dat doet iedereen,maar vaak als puntje bij paaltje komt en
er iets stuk is dan is men zeer ervaren in het wijzen op de huiselijke voorwaarden waarom men
iets niet hoeft te repareren of te vergoeden. Dus graag wat specifieker wat hun echt onderscheid tov andere resellers.

(Bewerkt door ernst om 19:06, 21-05-2009)

pm's worden niet gelezen,e-mail wel.
06-08-2004 +  14-10-2009
LJS Den Haag Superdealer
13 november 2010 - 01:01    reactie #20
geplaatst door: jhpeeters
Ze zijn inderdaad vriendelijk bij de aankoop, totdat je in hun ogen een lastige klant wordt. Ze proberen je een poot uit te draaien met belachelijk hoge reparatiekosten, onderzoekskosten, dan wel administratiekosten of aansluitkosten. Ze draaien heen om de algemene voorwaarden en ze negeren alle rechten die je hebt als klant. Ook accessoires worden zonder blikken of blozen voor meer dan de adviesprijs aangeboden. Lees mijn onderstaande verhaal:

Vorig jaar kocht ik een iPhone bij LJS. Na een maand werden er aansluitkosten in  rekening gebracht. Dit hoort op de overeenkomst te staan, maar het stond nergens vermeld, zelfs niet in de voorwaarden van LJS, Apple of T-Mobile.
Als je vraagt om opheldering wordt je gewezen op klein prijslijstje in de winkel, oftewel: je had het kunnen weten.
Vervolgens breng je je apparaat voor reparatie. De telefoon was nauwelijks gebruikt (zeker niet nat geweest). Hij werd gloeiendheet bij applicaties en het scherm bevroor elke dag en het bereik was zeer slecht. Waterschade was de conlcusie; kosten € 257,-. Dan had ik hem maar moeten verzekeren?!
Vervolgens vragen ze € 55,- onderzoekskosten als je het apparaat ongerepareerd terugwilt.
Ik heb gezegd dat ze ‘m in hun h*l kunnen stoppen.
Op mijn afgiftebewijs stond dat onderzoekskosten verschuldigd waren bij een softwarematige fout, dit was niet het geval; de software was up-to-date.
Inmiddels een advocaat gesproken: "dergelijke kosten (zowel aansluitkosten als onderzoekskosten) mogen uitsluitend worden gerekend als de client ervan op de hoogte wordt gesteld en ermee in stemt." Mij was verteld dat ik hem gerepareerd terug zou krijgen.
Ik heb een klacht gestuurd per email. Geen antwoord. Na 6 weken heb ik gebeld met de winkel zeggen ze “we doen niet zoveel met de algemene email, we geven de voorkeur aan een schriftelijke klacht”(?!) Van een computerwinkel nota bene.
Vorige week werd ik gebeld. Ik had nog een week om de telefoon op te halen, anders wordt ie afgevoerd/ vernietigd en ik zou alsnog een rekening krijgen voor de onderzoekskosten. Toen ik hierover een vraag wilde stellen verbraken zij de verbinding (ik ben immers een “lastige” klant.
Ik noem het “lef hebben”. Ik ga niet zo met mijn klanten om. Zo’n disrespectvol beleid als bij LJS heb ik nergens anders meegemaakt. Het apparaat heeft mij zo’n € 850,- gekost en ik heb er slechts enkele maanden plezier van gehad en héél veel ergernis.

Zij hebben nog steeds mijn iPhone; ik noem het pure diefstal. Van een echte Apple Premium Reseller(!?) nota bene.

Zelf heb ik 6 jaar in de verkoop gezeten. Ook ik heb producten verkocht die achteraf niet bleken te deugen, maar ik ben nooit weggelopen voor mijn verantwoordelijkheden noch heb ik de hoorn erop gegooid. Ik noem het viespeukerij zoals LJS met haar klanten omgaat.

Inmiddels heb ik een iPad (online) besteld.
Mooi product, maar koop hem niet bij LJS :-) :thumbs-down:  :thumbs-down:

LJS Den Haag Superdealer
13 november 2010 - 10:38    reactie #21
geplaatst door: DTPRonald
@jhpeeters

Omdat dit je enige bericht is op het forum, en zelfs je onderschrift er op hebt aangepast, komt het wat bashend over.

Het is nogal wat negativiteit, maar het verhaal heeft altijd 2 kanten en ik kan me slecht voorstellen dat alle fouten aan hun kant liggen.

LJS Den Haag Superdealer
13 november 2010 - 11:34    reactie #22
geplaatst door: het ModeratorTeam
Wij hebben bij deze het onderschrift van jhpeeters verwijderd. Want waar in een draadje nog tegenargumenten mogelijk zijn, staat een negatief onderschrift mogelijk te pas en te onpas overal op het forum.
met vriendelijke groet, het ModeratorTeam
LJS Den Haag Superdealer
13 november 2010 - 11:47    reactie #23
geplaatst door: Robert
Ik heb net met JLS gebeld en hun reactie is een simpele: ze hadden de telefoon van jhpeeters graag willen repareren of vervangen, maar omdat er sprake was van waterschade (volgens de watersensors in de iPhone) wees Apple het af als reparatiegeval.

Persoonlijk zou ik jhpeeters dan ook aanraden, als je er van uit gaat dat je in je recht staat, om met de eerder genoemde advocaat een en ander uit te knokken of het verlies te nemen. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat je in dit geval (eventueel na het betalen van de onderzoekskosten, maar wie weet is daar met LJS wel uit te komen) dan zelf naar NodeFix (voorheen PDATech) gaat. De reparatiekosten daar zijn over het algemeen een stuk goedkoper dan die van Apple.

Veel meer lijkt me niet dat we je hier voor je kunnen betekenen, want op een forum horen we in dit geval natuurlijk alleen maar één kant van het verhaal.

Als laatste nog een tip: mensen vertellen 'dat ze ‘m in hun h*l kunnen stoppen' zal je weinig vrienden opleveren en in ieder geval niet die service waar LJS bij anderen wel om bekend staat.

Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
LJS Den Haag Superdealer
13 november 2010 - 12:22    reactie #24
geplaatst door: Max Gaav
Ik ben er ook wel eens geweest, alweer een tijdje geleden, mooie zaak ook wel. Ben er geweest voor een MBP-adapter en een andere keer voor een muis. Die waren beide duurder dan Apple zelf. Op zichzelf is dat niet 'klantvriendelijk'. Maar de mensen daar zijn O.K. Maar in Den Haag dan toch maar liever naar iFactors.

My Mac is my second brain.