Vanochtend kreeg op een mailbericht via mijn niet Apple account (?) deze onderstaande mail!
Dit lijkt mij echt SPAM! Dus pas op!
Onderwerp: Het wachtwoord van uw Apple ID opnieuw instellen
Beste 'naam',
U hebt onlangs verzocht om het wachtwoord voor uw Apple ID opnieuw in te stellen. Klik op de link hieronder om dit proces af te ronden.
Stel nu opnieuw in >
Als u dit verzoek niet zelf hebt gedaan, dan is het zeer waarschijnlijk dat een andere gebruiker uw e-mailadres per ongeluk heeft ingevoerd en dat uw account nog gewoon veilig is. Als u denkt dat een ongeautoriseerd persoon toegang heeft gehad tot uw account, stel dan onmiddellijk uw wachtwoord opnieuw in op uw Apple ID-accountpagina https://appleid.apple.com.
Met vriendelijke groet,
Apple Support
Apple ID | Support | Privacybeleid
Copyright © 2016 iTunes S.à r.l. 31-33, rue Sainte Zithe, L-2763 Luxembourg.‏ Alle rechten voorbehouden.