Mailbericht iPad ontbreekt
16 februari 2016 - 15:21   
geplaatst door: Enthoven
Hallo,
Ik gebruik webmail van Ziggo. El-Capitan en Mail. Alle berichten op zowel Webmail als Mail komen op het Imap account volledig door op mijn iMac.
Echter niet op de iPad. Als er een bericht binnenkomt op de iPad staat er alleen bij de postbus de afzender en 2 regels tekst. Tik ik op de afzender om het bericht volledig te lezen verschijnt alleen de kop ( van, aan) maar de rest blijft helemaal blank.
Dit is sedert vandaag. Er zijn geen instellingen veranderd.Weet iemand hiervoor de oplossing???
TheoE.
Mailbericht iPad ontbreekt
17 februari 2016 - 09:01    reactie #1
geplaatst door: GeorgeM
Je kan je iPad herstarten, misschien dat dat helpt.

Anders misschien een goed idee om Ziggo even te bellen, want misschien dat er aan hun kant iets veranderd is waardoor dit mis gaat. Als je een vaste lijn bij Ziggo hebt dan kan je ze gratis bellen op nummer 1200.

Mailbericht iPad ontbreekt
17 februari 2016 - 09:08    reactie #2
geplaatst door: Enthoven
Hallo,
Herstart al gedaan, geen effect.
Ziggo ga ik straks bellen. Bedankt.
TheoE.
Mailbericht iPad ontbreekt
17 februari 2016 - 09:11    reactie #3
geplaatst door: MacFrankie
Gooi je account eens weg op je iPad, en maak 'm opnieuw aan. Stel niks in, behalve mailadres en wachtwoord. Wat gebeurt er nu?

Als dat niet werkt, of niet zoals gewenst (bv POP3 ipv IMAP), ga dan naar de Ziggo support pagina's en zorg dat je alles weet van servers en poorten en protocollen, en stel het handmatig in.

Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!
Mailbericht iPad ontbreekt
17 februari 2016 - 09:22    reactie #4
geplaatst door: Enthoven
@Mac Frankie
Heb ik gisteren allemaal gedaan. Ik had oorspronkelijk een POP account, daar heb ik een IMAP account van gemaakt. Ik had verwacht dat dit de oplossing zou brengen. Stap voor stap heb ik de support pagina"s nagegaan. Instellingen gecontroleerd. Zelfs eerst een nieuw mailadres bij Ziggo aangemaakt en dat gebruikt voor IMAP account.
Daarna heb ik pas dit forum gevraagd. Rest mij nog Ziggo te bellen. Daar ben ik pessimistisch over want
webmail werkt perfect.
groet/Theo
TheoE.
Mailbericht iPad ontbreekt
17 februari 2016 - 12:50    reactie #5
geplaatst door: Enthoven
Hallo,
Het probleem is opgelost. Omdat ik gisteren het account van POP naar IMAP heb omgezet en niet POP verwijderd en dan een nieuw IMAP account heb aangemaakt bleef de fout voortduren.
Vanmorgen dus het account verwijderd, nieuw gemaakt en de IPad geherstart.
Tot werkte alles weer zoals hey moet. Bedankt voor jullie bijdrage.
Groet/Theo
TheoE.