geplaatst door: GEN79
In geval je dankt dat het allemaal aan jezelf ligt...

QUOTE
"System Status

   MobileMe Calendar
   MobileMe members are unable to access their calendars at me.com/calendar, in iCal, Outlook, or on their iOS devices. Normal service will be restored ASAP. We apologize for any inconvenience."

Afwachten dus....

(Bewerkt door GEN79 om 8:38, 27-04-2011)

MobileMe Agenda probleem (actueel) [OPGELOST]
26 april 2011 - 19:33    reactie #1
geplaatst door: evdb
Ik dacht inderdaad dat ik iets fout gedaan had, tot ik de door jou gemelde mededeling vond. Vervelend. En raar, voor zo'n groot bedrijf dat zo'n service gewoon helemaal uitvalt. Of is dat naief van mij?
MobileMe Agenda probleem (actueel) [OPGELOST]
26 april 2011 - 19:51    reactie #2
geplaatst door: Kapotlood
Ik denk eerder dat ze stevig bezig zijn met het updaten of aanpassen van hun service. Met dat grote datacenter en de geruchten dat ze hun hele service op de schop nemen lijkt me dat aannemelijker :)
MobileMe Agenda probleem (actueel) [OPGELOST]
27 april 2011 - 08:38    reactie #3
geplaatst door: GEN79
Volgens mij draait het weer als normaal.... hoera!  :thumbs-up:
MobileMe Agenda probleem (actueel) [OPGELOST]
27 april 2011 - 11:24    reactie #4
geplaatst door: evdb
Inderdaad, joepie!