Ik had 't laatst met ed.nl (Wegener), er was geen mogelijkheid om me af te melden voor de nieuwsbrief. Vriendelijk gevraagd aan Klantenservice, of zij me konden afmelden. Kreeg ik een hele procedure uitgelegd die niet werkte. Na 3x vriendelijk vragen en onzinnige antwoorden, was ik er helemaal klaar mee en heb de hele mailwisseling naar alle e-mailadressen die ik kon vinden bij @ed.nl gestuurd, dus ook alle redacties met als onderwerp 'DRAMA: AFMELDEN ED.NL!!'
In de mail nog wat tips hoe het wel moet:
- Zorg dat je direct vanuit de nieuwsbrief kunt afmelden.
- Zorg dat de gebruiker niet nogmaals zijn e-mail adres (en naam, en
) hoeft in te voeren.
- Zorg dat de gebruiker kan zien met welk e-mail adres hij is aangemeld.
- Geef direct op de webpagina van het afmelden, ook de bevestiging van de afmelding. Mail dus niet weer een bevestiging, of erger, vraag in de mail om een bevestiging van de afmelding!
Opeens lukte het, ongelofelijk.