Het zou wel heel toevallig zijn als dit toeval is!
Is geen toeval, nee.Okkie heeft een PB.
(Bewerkt door SmarDazz om 13:29, 21-05-2010)
Dat is wel heel magertjes, ik kom er nog op terug ook op de rest. Ben aan het werk...
Het is ook wel heel jammer dat SmarDazz de bedrijflsleider moet waarschuwen.Dat betekent dat de e-mail in eerste instantie nooit bij hem is aangekomen...
(Bewerkt door Okkie om 18:18, 22-05-2010)
Okkie om 13:59, 21-05-2010Ik heb een e-mail gekregen maar daarin worden de dingen die ik het meest belangrijk vind te makkelijk afgedaan."Wat betreft de ongevallige opmerkingen van de verkoper wil ik ook graag mijn excuses maken. Deze jongen is wellicht nog wat onervaren in dit soort situaties en is hier zeker over aangesproken."Dat is wel heel magertjes, ik kom er nog op terug ook op de rest. Ben aan het werk...Het is ook wel heel jammer dat SmarDazz de bedrijflsleider moet waarschuwen.Dat betekent dat de e-mail in eerste instantie nooit bij hem is aangekomen...
"Wat betreft de ongevallige opmerkingen van de verkoper wil ik ook graag mijn excuses maken. Deze jongen is wellicht nog wat onervaren in dit soort situaties en is hier zeker over aangesproken."
Beste Okkie,
Het begint volgens mij een aardige obsessie te worden bij je als ik alle uitingen van je zo hier eens nalees.Ik ben in A'doorn altijd erg netjes behandeld , ga nou gewoon eens netjes overleggen daar en doe eens wat minder "hyper" hier want hoewel ik je kennelijke machteloosheid wel een beetje snap schiet het steeds maar weer hier je belevenissen neer schrijven ook niet op. Die energie kun je vast beter gebruiken denk ik zo.En heen en weer mailen is meestal éénrichtings verkeer, jammer genoeg.
Juul
(Bewerkt door Gottfried Julius om 17:25, 21-05-2010)
Resellers horen hun klanten netjes te behandelen en verkopers horen niet te liegen.Ik heb twee weken geleden een e-mail gestuurd en er is tot vandaag geen reactie geweest.Ik kom gewoon op een nette bevredigende behandeling.
Mensen vertellen hier ook over hun goede ervaringen...
(Bewerkt door Okkie om 18:08, 22-05-2010)
btw heen en weer mailen is juist geen eenrichtingsverkeer, alleen heen en alleen weer weer wel.
De discussie is als vele malen gevoerd: Je mag van een APR toch juist service verwachten en dat betekent niet gelijk een gepeperde rekening sturen omdat er sofwarematig wat fout zit. Dan kun je inderdaad net zo goed naar de mediamarkt en bij problemen onder garantie je computer naar Card brengen.
Deed ik laatst ook, kreeg een sata naar usb adapter mee om mijn backup hard disk uit de defecte mac pro te kunnen gebruiken. Service van de zaak. En zo zou het moeten.
(Bewerkt door Brinky om 18:39, 21-05-2010)
Naar mijn persoonlijke mening moet je die giftcard maar aannemen en daarmee de zaak als opgelost beschouwen. Voortaan maar naar een andere reseller
Misschien zet ik te hoog in maar ik wordt 'pissed' als leugens en prietpraat en beledigingen van verkopers wordt afgedaan als ongevallige opmerkingen van een wellicht nog wat onervaren jongen...
En Ziegler het is onbeschoft van een bedrijf tot twee keer toe niet te reageren op een e-mail.
Ik wacht het antwoord af en hoop in ieder geval op een beter excuus...
Okkie om 19:12, 21-05-2010Let op ik heb het allemaal zo correct mogelijk proberen te doen.
Daar merk ik weinig van.
Ik snap best je frustatie, maar de email hier plaatsen gaat in mijn ogen te ver, en draagt niks bij aan een eventuele oplossing.
m
Vind overigens 65 euro voor een uurtje werk niet heel duur, onze mensen krijg je daar niet voor.....
En ja, die verkoper heeft misschien onzin verkocht, zijn excuses voor aangeboden, wat verwacht je nu nog meer??
mayo om 23:54, 21-05-2010Aan de internet schandpaal met wangedrag en oplichters!!
Concreet, er zijn fouten gemaakt, dat is duidelijk, maar op deze manier verlies je elk krediet, stel je je zelf in een negatief daglicht en maak je jezelf haast belachelijk door je frustraties zo ten toon te spreiden. Lost echt helemaal niets op!
Volgens mij kan dit toppic beter op slot, voor het verder escaleerd...
Esquare om 9:20, 22-05-2010Soms denk ik wel eens dat het goed zou zijn als iets of iemand de mensheid uit het door haarzelf opgeroepen lijden verlost...
Denk dat iedereen wel eens een soortgelijke ervaring heeft gehad en het behoeft dan niet eens met een computer te zijn. In de meeste gevallen valt er wel iets te regelen, maar in eerste instantie moet je wel zorgen dat je blijft praten, anders delf je altijd het onderspit.
Voor de 65,00 die deze "reparatie" heeft gekost is het misschien wel veel geld en als je er dan uiteindelijk toch nog een voorstel krijgt van een tegoedbon van 25,00 is dat toch ook netjes. Begrijp wel een beetje van Okkie dat het een principe kwestie is geworden, maar van de andere kant kijk eens naar al die uren van jezelf die je dit gekost heeft. Het levert voor beide partijen uiteindelijk niets meer op.
En het valt me hier op dat dat de leugenaar er bij sommige hier beter af komt dan de benadeelde.
Ik baal er steeds meer van dat er lieden zijn die er, omdat ze onder druk staan en er niet meer onder uit kunnen, denken er met een slap excuus mee weg denken te kunnen komen. Deze mentaliteit zie je niet allen op het nivo van 65 euro maar ook bij onze bewindslieden die er ons belasting geld door heen draaien aan de meest walgelijke prestige objecten, pensioenfondsen die ons geld verkwisten en de bank wereld die steeds meer wil verdienen en steeds minder service wil verlenen. En gaat het dan WILLENS EN WETENS! mis komen ze met een excuus wat alles weer goed moet maken, krijgen nog hogere bonussen en slapen er geen nacht minder om.VUILNISMAN KUNNEN DEZE ZAKKEN OOK MEE!!!
Maar goed Heb een e-mail gekregen van de bedrijfsleider dat hij de opmerkingen van zijn verkoper slects onprofessioneel vind.Wat beftreft de kosten komt hij er nogmaal op terug dat mijn moeder akkoord is gegaan met de kosten. En dat is natuurlijk ook zo. maar toch..
Verder kreeg ik een boze mail van de directeur dat ik het conflict op een forum had geplaatst. en dat ik geen toestemming hed om de e-mails te plaatsen.
De e-mails had ik geplaatst voor de volledigheid maar dat was dus geen goed idee. Ik ga ze weghalen.
Ik ben ook gesommeerd de hele draad te verwijderen ander zouden er juridische stappen worden ondernomen.
En jurisdisch gedoe daar heb ik eigenlijk geen zin in....