http://blog.oberon.nl/2010/06/15/de_netwerkradar_app
ik heb hem, ondanks bijzonder weinig problemen in 020-centrum, geinstalleerd en het is een mooie app met een duidelijk doel! Zeker nu de besprekingen met KPN zijn stukgelopen.....
Karlijn om 15:16, 16-06-2010Vanmorgen kreeg een klant mij diverse keren niet te spreken terwijl ik alle streepjes vol had bij 3G.
Maar waarom zet je je 3G dan niet uit? Of heb je die de hele tijd nodig?
Robert om 16:59, 16-06-2010CitaatKarlijn om 15:16, 16-06-2010Vanmorgen kreeg een klant mij diverse keren niet te spreken terwijl ik alle streepjes vol had bij 3G.Maar waarom zet je je 3G dan niet uit? Of heb je die de hele tijd nodig?
Dat doet er niet toe, men betaald voor 3G dus men mag 3G verwachten. Punt. Einde discussie.
Iedereen die met KPN of Vodafone aankomt, heeft dit gezeur praktisch nooit.
Dus ik dúrf 't gewoon niet uit te zetten.