T-Mobile: "3G doet het weer zoals vanouds"
16 juni 2010 - 15:07   
geplaatst door: Ruud Ravenhorst
Zojuist een SMSje van T-Mobile ontvangen dat alles weer werkt als vanouds (dwz zoals voor half mei  :confused:) Ik had voor half mei net zoveel problemen als vandaag, dus ik snap het niet. En T-Mobile mailen? Ik zie nergens een email-adres op de site . Wie legt het me uit...
Never gone back since I went to the Mac (which was in March 1984).
T-Mobile: "3G doet het weer zoals vanouds"
16 juni 2010 - 15:16    reactie #1
geplaatst door: Karlijn
Vanmorgen kreeg een klant mij diverse keren niet te spreken terwijl ik alle streepjes vol had bij 3G. Mijn werkgever testte het en kreeg ook direct mijn voicemail. T-Mobile? Liar, liar. Pants on fire!  :mad:
T-Mobile: "3G doet het weer zoals vanouds"
16 juni 2010 - 15:18    reactie #2
geplaatst door: Rutger
Het was slecht, toen heel slecht, nu zijn we dus weer bij slecht aangeland. Prutsers zijn het bij T-Mobile, zal blij zijn als m'n contract volgende maand afloopt.
MacBook Pro (16-inch, 2021) | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra | iPad Pro 12.9-inch (5th generation) (Wi-Fi + Cellular) | Apple TV 4K (3rd generation)
T-Mobile: "3G doet het weer zoals vanouds"
16 juni 2010 - 15:23    reactie #3
geplaatst door: Toco
Wrs kent iedereen deze app al...., maar toch. Een populair blog noemt het de t-mobile-sloper......

http://blog.oberon.nl/2010/06/15/de_netwerkradar_app

ik heb hem, ondanks bijzonder weinig problemen in 020-centrum, geinstalleerd en het is een mooie app met een duidelijk doel! Zeker nu de besprekingen met KPN zijn stukgelopen.....


:satisfied:

1 NAS wil ik niet, ik wil op NAS-1.
T-Mobile: "3G doet het weer zoals vanouds"
16 juni 2010 - 16:59    reactie #4
geplaatst door: Robert

Citaat
Karlijn om 15:16, 16-06-2010
Vanmorgen kreeg een klant mij diverse keren niet te spreken terwijl ik alle streepjes vol had bij 3G.

Maar waarom zet je je 3G dan niet uit? Of heb je die de hele tijd nodig?

Klik hier voor informatie over het onder de aandacht brengen van producten of diensten op MacFreak.
T-Mobile: "3G doet het weer zoals vanouds"
16 juni 2010 - 18:25    reactie #5
geplaatst door: FanBoy

Citaat
Robert om 16:59, 16-06-2010

Citaat
Karlijn om 15:16, 16-06-2010
Vanmorgen kreeg een klant mij diverse keren niet te spreken terwijl ik alle streepjes vol had bij 3G.

Maar waarom zet je je 3G dan niet uit? Of heb je die de hele tijd nodig?

Dat doet er niet toe, men betaald voor 3G dus men mag 3G verwachten. Punt. Einde discussie.

-= If you ain't got nothing nice to say, then don't say nothing at all =-
T-Mobile: "3G doet het weer zoals vanouds"
16 juni 2010 - 18:29    reactie #6
geplaatst door: Rutger
Je hebt een iPhone ook om continu online te zijn te internetten via 3G. Als je m alleen gebruikt om mee te bellen dan kan je net zo goed een willekeurige andere telefoon nemen.
MacBook Pro (16-inch, 2021) | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra | iPad Pro 12.9-inch (5th generation) (Wi-Fi + Cellular) | Apple TV 4K (3rd generation)
T-Mobile: "3G doet het weer zoals vanouds"
16 juni 2010 - 19:06    reactie #7
geplaatst door: Powerbooky
T-Mobile "doet het weer zoals vanouds"... oftewel er is geen reet veranderd. Ik heb van het werk 'n gewone 'slimme' telefoon met enkel GSM/GPRS en gebruik die enkel voor gewone telefoon gesprekken... het is al maar zo'n twee jaar lang gebruikelijk dat elk gesprek binnen 1 tot 10 minuten doodgewoon worden afgebroken. Zelfs als ik geen gesprek voer en het ding ligt gewoon op tafel, dan merk je dat het apparaat diverse keren opnieuw moet aanloggen omdat de paal in de buurt overbelast is. En het gebeurt iedere kennis ook die met 'n ander toestel aan T-Mobile hangt.

Iedereen die met KPN of Vodafone aankomt, heeft dit gezeur praktisch nooit.

Smart people usually do their things on a Mac!  | Mac mini 2009 | Mac Pro 2008 | MacBook Pro 2011 | 16 TB Drobo
T-Mobile: "3G doet het weer zoals vanouds"
16 juni 2010 - 19:19    reactie #8
geplaatst door: Karlijn
"Als je 3G uitzet, krijg je het nooit meer terug. En al helemaal niet bij T-Mobile." Zei een klant vandaag tegen mij.

Dus ik dúrf 't gewoon niet uit te zetten.  :happy: