Zowel KPN als Vodafone hebben mij verzekerd dat zij niks vertragen,
laat staan tegengaan. Maar er moet wel een officiële aanvraag komen
van de nieuwe provider. Natuurlijk geloof ik graag dat zoiets ook vaak
goed gaat en dat ik 't één-op-de-zoveel-geval van "domme pech" ben.
Fouten maakt iedereen en gebeuren overal.
Maar op dat moment gaat het er juist om, hoe een bedrijf dat oppakt.
Als ik na herhaaldelijk waarschuwen en aanwijzingen geven nog geen
enkel signaal terug krijg en zelf moet ontdekken dat 't weer mis gaat,
dan is zo'n bedrijf op dat front incompetent bezig.
In een normale vrij-marktsituatie zou ik nu gillend kunnen wegrennen,
mijn contract verscheurend vanwege de wanprestatie. En als T-Mobile
gewoon haar werk zou doen, dan was de hele kwestie niet-bestaand.
Maar nog het een, noch het ander, is momenteel mogelijk.
Dit klopt niet. Hopelijk grijpt Apple achter de schermen eens in
om alle klachten en misstanden eindelijk eens aan te pakken.
Er zal heus wel een bepaald "Service Level" zijn besproken.