Overigens heb ik als gebruiker in het midden van het land nog relatief weinig problemen (wel eens wat trager internet, maar nog geen telefoonproblemen).
(Bewerkt door PeterVL57 om 17:33, 31-05-2010)
Evengoed heeft T-Mobile aangekondigd dat de grootste problemen binnen 5 weken opgelost zullen zijn:
http://tweakers.net/nieuws/67615/t-mobile-3g-verbinding-binnen-vijf-weken-aanzienlijk-verbeterd.html
BartjeGossen om 15:23, 31-05-2010Ik heb wel een klacht ingediend (schriftelijk) om een eventueel recht op compensatie veilig te stellen. In mijn brief stel ik ook dat T-Mobile op grond van de algemene voorwaarden vermoedelijk geen wanprestatie levert, maar dat ik een en ander wel meeneem in mijn beslissing al dan niet bij T-Mobile te blijven.
[ Ger ][/news]
Eerlijkheidshalve moet ik wel melden dat ik in de omgeving van Rotterdam nooit problemen ondervind, wel als ik buiten de randstad kom.
(hoewel, gisteren ben ik in de ochtend op en neer gereden naar Antwerpen, en vanaf Rotterdam tot Meer, waar ik overschakelde naar Mobistar, heb ik probleemloos en onafgebroken kunnen luisteren naar mijn favoriete country zender, via mijn iPhone en een BT connectie gestreamd naar mijn autoradio)
bertvanderveen om 20:43, 31-05-2010...Maar zoals bekend is NL een behoorlijk achterlijk deel van de telecom-wereld, waar men het meest betaalt voor het minst product... : )
Zoek voor de gein eens uit wat je in Amerika (de US of A) voor onbeperkt internet op een iPhone betaalt!
zo'n BB synct best super met osx zeg :D
Sinds de laatste iPhone update ook problemen (niet goed telefoon-tjes kunnen aannemen bij ingeschakeld Wifi netwerk). Op mijnpost hierover komt geen response van andere gebruikers metdergelijke problemen,misschien wijt men die vergelijkbare proble-men ook T-Mobile. Ik hoop op een goede iPhone software updateen als "De Grote Overstap" gaat plaatsvinden vermoed ik dat ookKPN begint te sputteren.
Ik zal in m'n kennissenkring eens aandachtiger naar KPNiPhone gebruikers zoeken.
MacFrankie om 20:54, 31-05-2010Citaatbertvanderveen om 20:43, 31-05-2010...Maar zoals bekend is NL een behoorlijk achterlijk deel van de telecom-wereld, waar men het meest betaalt voor het minst product... : )Zoek voor de gein eens uit wat je in Amerika (de US of A) voor onbeperkt internet op een iPhone betaalt!
Hee, ik heb het niet over derde-wereldlanden als de VS, maar over de Korea's en Japans van deze wereld : )
- Amsterdam;- Hilversum;- Rotterdam; en- Utrecht.
Deze steden zijn gekozen vanwege dichtheid van mensen en hebben daarom prioriteit. Daarna volgt de rest van het land.
Als moeilijkheid/vertragende factor wordt opgegeven:
- Procedures voor vergunningen;- Vinden van geschikte locaties voor de masten.
Zoals verwacht wordt er verder niets met de klacht/opmerking gedaan.
Edit: Je word op je wenken bediend[/b]:
De Stichting meldpunt collectief onrecht (SMCO) wil een collectieve actie beginnen tegen T-Mobile. Volgens de stichting hebben zich al ruim vijfhonderd klagende klanten gemeld van T-Mobile die met regelmaat niet kunnen bellen door overbelasting van het netwerk.
Je krijgt totaal geen inzage in de argumenten die ze gaan gebruiken, op welke grond ze denken kans te maken en welke actie ze überhaupt gaan ondernemen. De algemene voorwaarden van T-Mobile zijn op dit punt vrij duidelijk en komen mijns inziens niet voor op de grijze en zwarte lijst.
De prognoses die op de bereikbaarheidskaarten van T-mobile geven aan dat het de komende drie maanden in onze directe omgeving alleen maar verder zal verbeteren.
(Bewerkt door PeterVL57 om 20:11, 2-06-2010)
Wanprestatie - absoluut ! Maar ik heb geen zin om mijn gram te halen en genoegdoening te gaan eisen in de vorm van geld. Sowieso zwaait T-Mobile met kortingen, als ze merken dat je ontevreden bent. Kortingen paaien mij dan helaas niet - ik wil liever dat de beloofde dienst z.s.m. gaat werken.