Peter Villevoye om 22:23, 2-06-2010
Wanprestatie - absoluut ! Maar ik heb geen zin om mijn gram te halen en genoegdoening te gaan eisen in de vorm van geld. Sowieso zwaait T-Mobile met kortingen, als ze merken dat je ontevreden bent. Kortingen paaien mij dan helaas niet - ik wil liever dat de beloofde dienst z.s.m. gaat werken.
Ik vind je in deze wel heel erg negatief Peter, als je twee jaar geleden al wist dat je het een prutprovider vond, waarom dan in hemelsnaam een abbonement genomen?
Daarnaast moet ik het toch even opnemen voor Tmobile, ook ik heb last van slechte verbindingen, maar heb je enig idee hoe lang het duurt voor er uberhaubt een vergunning is om een nieuwe mast te plaatsen of bestaande uit te breiden?
Ik heb bij Orange gewerkt en dan zie je pas hoe complex die netwerken zijn en wat er bij komt kijken.
Daarnaast heeft Vodafone er de afgelopen maanden een paar keer helemaal uitgelegen en doet de dataverbinding het regelmatig gewoon niet.
Telfort en KPN is het verhaal niet anders.
Maar als je zo afhankelijk bent van een telefoon, neem dan een kwartje en gooi die in een telefooncel, die doen het altijd, net zoals het vaste net.
We maken onszelf afhankelijk van redelijk nieuwe techniek, hoe lang bestaat gsm en voor UMTS nou helemaal.........
(Bewerkt door FanBoy om 22:42, 2-06-2010)