Tim Cook: "Foutje, bedankt"
1 april 2013 - 18:45    reactie #1
geplaatst door: Shmoo

geblokkeerd

Raar waarom hebben iPads wel 2 jaar garantie op de 'normale' onderdelen en de rest van de producten niet.

Dus de hardeschijven, moederborden en de covers van een iPhone zijn van mindere kwaliteit als die van de iPads. Dat zou je bijna wel gaan denken met dit soort dingen.


Tim Cook: "Foutje, bedankt"
1 april 2013 - 20:29    reactie #2
geplaatst door: Sypie
Waardeloze uitspraak:

"Ook wil het bedrijf kritiek van klanten beter gaan stroomlijnen."

Dat betekent dus dat ze alle kritiek zoveel mogelijk naar dev/null verplaatsen. Dat is het allermakkelijkst om te stroomlijnen.

Tim Cook: "Foutje, bedankt"
1 april 2013 - 20:50    reactie #3
geplaatst door: JOR
Gaat lekker daar,en dan nog 600.000 iDevices aan het pentagon leveren.
:cool:
MacBook Air, Mac mini, iMac, iPad, iPhone 8 plus
Tim Cook: "Foutje, bedankt"
2 april 2013 - 01:35    reactie #4
geplaatst door: Heiman Alberda
Wat betekent dev/null?
iMac M4
iPad 6
Tim Cook: "Foutje, bedankt"
2 april 2013 - 01:47    reactie #5
geplaatst door: Flix
Tim Cook: "Foutje, bedankt"
2 april 2013 - 05:24    reactie #6
geplaatst door: bertvanderveen
Die brief is de oplossing voor het door de Chinese regering begonnen conflict, bedoeld om de eigen fabrikanten te bevoordelen (hechte relaties tussen leger en Huawei, etc). Door publiek 'boete' te doen heeft Cook de boel geneutraliseerd -- wat westers gezien niets voorstelt (wat hij belooft doet Apple allang), maar voor de Chinezen behoud van hun 'face' is. Win-win dus. Nu weer verder met de handel.
Bert Vanderveen [...]
+++ Applegebruiker sinds 1989 (van System 6 via OSX naar macOS 15)
Tim Cook: "Foutje, bedankt"
2 april 2013 - 08:32    reactie #7
geplaatst door: het ModeratorTeam
We hebben hier inmiddels dit nieuwsbericht over dit onderwerp, en daarom nu hier een slotje.
met vriendelijke groet, het ModeratorTeam