Ik durf dit wel een STAP te noemen!

Alléén wel typisch dat een eerder gebruikt besturingssysteem van een andere tablet, dit soort problemen kan geven, waardoor je een nieuwe tablet niet zomaar in gebruik kan nemen.
Je zou toch verwachten dat dit gewoon naast elkaar kan functioneren of op een redelijk simpele manier op te lossen moet zijn.
Zónder jullie hulp was ik nu nog geen stap verder.
Al komt Spotlight bij mij nu in een ander (dag)licht te staan; daar had ik veel meer vindingrijkheid van verwacht.

O ja, ik heb trouwens een reactie van Wacom:
Thank you for contacting Wacom Customer Support.
We have received your request. Unfortunately, we are not able to offer support in your language at the moment. We will be happy to answer your request more fully in any of the following languages:
English, French, German, Italian, Spanish or Russian.
Iedereen snapt natuurlijk wel dat dit een antwoord is, waar je meteen enorm veel aan hebt......... niet dus.

Ik ga er niet op reageren en ben benieuwd of ze nog met een (goede) oplossing komen.
Verwacht eerlijk gezegd van niet.
Nogmaals iedereen bedankt!
