Geen verbinding met iCloud
24 oktober 2017 - 14:45   
geplaatst door: wimhut
Ik weet niet of ik de vraag hier kan stellen maar op mijn macbook pro krijg ik voortdurend de mededeling: "Deze Mac kan geen verbinding maken met iCloud vanwege een probleem met 'wimhut@ziggo.nl'.

Als ik mijn wachtwoord invoer krijg ik 'onverwachte fout'.

Wie weet een oplossing?

Wim

Geen verbinding met iCloud
25 oktober 2017 - 09:27    reactie #1
geplaatst door: sdequack
Je kunt proberen je iCloud account van je macbook te verwijderen en daarna opnieuw aan te maken.
Verwijderen kan door in systeemvoorkeuren -> internet accounts  de icloud account in de linker kolom aan te klikken en dan onderaan op het minnetje te drukken.

Je zult heel wat vragen en opmerkingen te zien krijgen over behoud van gegevens maar daar moet je je niet aan storen. Nadat je account uit de lijst is verdwenen kun je die opnieuw toevoegen. Hopelijk is dan het probleem verdwenen.

geen onderschrift