geblokkeerd
Allereerst gaan de itunes aankopen via een creditcard. Die gebruik ik nauwlijks en zie dan ook niet zo vaak wat daar mee gebeurd. Via mijn bank kan ik allerlei allerts instellen en dat kan op de creditcard niet. De itunes store heeft geen mogelijkheid voor afrekenen via de bank.
Is dit sarcasme dat ik niet kan volgen of wat?PayPal niet te vertrouwen .... waar komt dat in 2018 weer vandaan?
Ik krijg altijd een e-mail van Apple als ik iets gekocht/betaald heb, iCloud, app, muziek etc. Is dat geen standaardinstelling?
Je zou eens kunnen kijken hoe het zit met de rechten, mag een kind een minder jarige iets kopen via de creditcard, games en Apple.Misschien kun je via je creditcard terug vorderden en uitleggen dat een minder jarige geen toestemming heeft op aankopen.
Tegenvaller dat Apple maar zo weinig uitkeert, en niet coulant lijkt te zijn. Misschien toch meer aandringen, en idd benoemen dat je escaleert naar rechtsbijstand of Consumentenbond of Radar of zo.Over die laatste optie: ik denk dat dat behoorlijk is dichtgetimmerd in allerlei voorwaarden waar je -meestal blind- voor tekent.
Overigens is 24 euries terug een schande!