Door de zoveelste prijsstijging bij één van onze dikste belgische ISP's, ben ik mijn geluk elders gaan zoeken en was ik het gelijk afgeleerd om een emailadres bij de provider te kiezen.
Ik gebruikte dat meestal voor m'n officiële dingen.
De provider was Telenet en op zich me nooit echt moeten bekommeren om spam.
Van zolang ik een iPhone heb, heb ik ook een icloud emailadres. Een gewoon losstaand emailadres, maar het enige waar ik pushmeldingen van binnen krijg op de iPhone.
Tot twee maand geleden kende één persoon dat.
Ik ben dat sinds mijn overstap gaan bezorgen aan allerlei officiële instanties enz. waar vroeger dat Telenet adres voor diende. Dus geen dubieuze websites of iets anders. Er staat ook een wachtwoord op met meer dan 20 gekke karakters dat ik alleen op één of andere manier kan onthouden.
Toch wordt daar sinds een maand de meest gore rotzooi naartoe gestuurd. Hoe dikwijls ik al gehacked ben enz, het heeft geen naam.
Nu begint er gaandeweg al wat automatisch bij de "ongewenste reclame" terecht te komen.
Maar dat er daar van die agressieve mails in kwamen heb ik op nog geen enkel emailadres geweten.
Heeft dat geen anti-spam filter, of hoe zit dat?
tnx