Macfreak vrienden
Bedankt voor jullie reactie Boiing en ouwemac.

Ik heb Amac een pittige mail gestuurd,

en dit keer ging het maar om 14,95 euro.
Het gaat mij om hoe er met personen om gegaan word, wat service aanbetrefd ben ik dit niet van Apple gewend. Vandaar de vraag of je dit ook bij Apple aan kunt geven hoe een Premium Reseller met hun spullen omgaat. Dit is niet de eerste keer dat ik zulke ervaring heb met Amac.

Naar aanleiding van mijn review is mijn ervaring en feedback intern besproken en vermoeden Amac dat er sprake is geweest van miscommunicatie. Hier biedt Amac dan ook oprechte excuses voor aan!
Amac begrijpen zeker dat dit erg vervelend voor mij is geweest en mijn feedback is intern doorgegeven zodat hier naar gekeken kan worden.
Volgens Amac nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak!
Een standaard briefje dus.

Groetjes Bobbyhs
https://nl.trustpilot.com/reviews/668a3d30b0cbf7be4cfc1bf0