Uitgaande mail werkt niet meer
2 januari 2015 - 21:40   
geplaatst door: sykkel
Sinds ik een nieuwe modem heb gehad van ziggo,(wegens slechte verbinding),heb ik geen uitgaande mail meer ,inkomende mail werkt wel.
Iemand enig idee?
Uitgaande mail werkt niet meer
2 januari 2015 - 22:22    reactie #1
geplaatst door: devman
Kijk de instellingen voor de uitgaande server even na. Op de website van ziggo wordt dit prima uitgelegd. Probeer als poort handmatig nummer 25 in te vullen (de regel onder de standaardpoorten) en zet de beveiliging uit, dus ook zonder wachtwoord. Lukt het dan nog niet dan kun je het beste de helpdesk van Ziggo hiervoor bellen.
Uitgaande mail werkt niet meer
3 januari 2015 - 07:26    reactie #2
geplaatst door: maroon
Wat ook kan helpen is om je computer en eventuele netwerk eens te herstarten. Als bij mij de ziggo modem uit geweest is moet ik hier altijd even mijn airport extreme herstarten.

Failure is not an option!