Gast
Inloggen
Registreer
Menu
MacFreak Nieuws
MacFreak Forum
MacFreak Forum
Nieuws, feedback en meer
Apple algemeen
Supportvragen Mac
Supportvragen iPad
Supportvragen iPhone
Supportvragen digitale media
MacFreak-Café
Te koop aangeboden en gevraagd
Dashboard
Dashboard
Profiel
Notificaties
Help
Huisregels
Kalender
Ledenlijst
Bladwijzers
Zoek
Inloggen
Registreer
Forum
/
Apple algemeen
/
Algemene vragen
/
Uitgaande mail werkt niet meer
eerder topic
volgend topic
sykkel
topic starter
59
Uitgaande mail werkt niet meer
2 januari 2015 - 21:40   
geplaatst door:
sykkel
Sinds ik een nieuwe modem heb gehad van ziggo,(wegens slechte verbinding),heb ik geen uitgaande mail meer ,inkomende mail werkt wel.
Iemand enig idee?
devman
137
Uitgaande mail werkt niet meer
2 januari 2015 - 22:22    reactie #1
geplaatst door:
devman
Kijk de instellingen voor de uitgaande server even na. Op de website van ziggo wordt dit prima uitgelegd. Probeer als poort handmatig nummer 25 in te vullen (de regel onder de standaardpoorten) en zet de beveiliging uit, dus ook zonder wachtwoord. Lukt het dan nog niet dan kun je het beste de helpdesk van Ziggo hiervoor bellen.
maroon
602
Uitgaande mail werkt niet meer
3 januari 2015 - 07:26    reactie #2
geplaatst door:
maroon
Wat ook kan helpen is om je computer en eventuele netwerk eens te herstarten. Als bij mij de ziggo modem uit geweest is moet ik hier altijd even mijn airport extreme herstarten.
Failure is not an option!
eerder topic
volgend topic