Na een hele hoop problemen met mijn systeemschijf een nieuwe schijf aangeschaft met de bedoeling mijn huidige systeem opnieuw te installeren. Schijf bij een webshop gekocht en binnen 24 uur in huis!
Bij nader inzien, omdat ik toch opnieuw moest beginnen, een nieuwere systeemversie gekocht via de app store.
Dat was gisterochtend 09:30 uur.
Vandaag mijn bestelstatus bekeken. Status: 'wordt verwerkt'.
Moeilijk hoor. In tegenstelling tot de fysieke bestelling van de schijf wordt er via mail een downloadlink geleverd.
Dat dit zo lang moet duren!!!
Blijkbaar zal het Apple een zorg zijn dat ik voorlopig niet vooruit kan (ben free lancer).
Ik hoop maar dat, als ze maandag uitgerust zijn, ze me misschien de status naar 'verzenden' updaten.
Maar ik zal niet opkijken als het dinsdag wordt.
Wat? klantrviendelijk?
Ik had natuurlijk ook eerder kunnen bedenken dat ik een nieuwer systeem wilde. En ik had ook het systeem illegaal kunnen downloaden dan was ik nu weer aan het werk geweest.
Het eerste is mij stomme schuld en het tweede had ik beter kunnen doen. Maar daar ben ik dan ook te stom voor...
Maar ik kan het wel leren met zo'n ervaring in het achterhoofd.