Nou wordt ie helemaal mooi.
Ik kan niet meer inloggen op m'n eerste iTunes apple ID account, ik kan wel vragen om een nieuw wachtwoord, maar dat wordt naar een oud emailadres gestuurd wat ik niet meer heb.
Nu heb ik geprobeerd een ander emailadres aan het account te koppelen, wat leek te gaan, neemt apple dat emailadres als 'nieuw' account! (kan helemaal niet, ik heb daar helemaal geen gegevens zoals geboortedatum en adres voor aangemaakt maar Apple beweerd nu dat dit m'n account is??)
terug naar m'n oude acount kan niet meer, zelfs m'n geboortedatum wordt niet meer geaccepteerd.
Een nieuw account aanmaken gaat niet, m'n XXX.me.com adres accepteert men niet voor een iTunes account en bij m'n gmail adres zegt men dat dat al bestaat (maar waar ik dus niet bij kan komen)
Een zooitje dus.
Hoe maak ik nu in godsnaam een nieuw iTunes account aan?
Moet ik daarvoor eerst een nieuw emailadres aanmaken, dat is toch te zot voor woorden, de hele zooi resetten kan blijkbaar niet?