Mijn iPhone 6s komt hiervoor in aanmerking dus bracht ik hem/haar twee weken geleden weg naar ons plaatselijke Apple authorized reseller winkeltje. Een aantal dagen later krijg ik een emailtje dat mijn scherm krassen heeft en gebarsten is, tevens zou de de iPhone verbogen zijn. Het scherm heeft inderdaad de nodige krassen maar barsten zijn er niet, voor wat betreft het verbogen zijn heb ik ook op verschillende manieren gekeken maar ik kom tot de conclusie dat de iPhone gewoon kaarsrecht is.
Ik kreeg vervolgens een aanbieding om een nieuwe iPhone 6S voor een gereduceerde prijs te kopen of de oude terug te laten sturen waarbij ik een kleine €40 moest betalen (dit was mij niet vooraf verteld).
Mijn punt? Ik vermoed dat dit gedaan wordt omdat er meer te verdienen valt aan de onderzoekskosten (2 minuten werk) of een vervangende 6S t.o.v. de vergoeding die ze van Apple krijgen voor het vervangen van de batterij. Ik zal niet zeggen om welke club het gaat maar het begint met een a en eindigt op mac.
Ik moest dit even kwijt want als ik genaaid wordt wil ik ook zoenen
