Ik hoop dat er verbetering komt na de reparatie.
Ik heb sinds dit weekend ook een iPhone 4S en heb hetzelfde probleem gehad mbt het "geen service" verhaal.
Na wat Google-speurwerk ben ik erachter gekomen dat wanneer je pinsimlock uitzet (dan hoef je na het toestel aanzetten geen code meer in te typen) je er geen problemen meer mee hebt.Er zit blijkbaar een bug in deze lock-functie. Nieuwe SIM-kaart helpt soms ook, maar in veel van de gelezen gevallen niet.
Ik heb het uitgezet en kan nu prima gebruik maken van mijn nieuwe telefoon.
Blijkbaar heeft T-mob een speciale kaart voor de 4S??
Ik hoor graag of het je iets heeft opgeleverd.
'fingers crossed'
Batterij duur is afwachten.
MissDsign om 13:14, 1-11-2011Volgens mij heeft T-mobile niet een ander soort Sim-kaart dan Vodafone, allemaal moeten ze zo'n micro-sim-kaart gebruiken. Dus ik weet niet of het probleem echt bij T-mobile ligt.Ik hoor graag of het je iets heeft opgeleverd. 'fingers crossed'
Ik bedoelde niet een ander formaat,echter met andere instellingen of software.
VwVanFan om 21:27, 3-11-2011Na 2 dagen toch een redelijke verbinding behouden. Dankzij de tip van MssDsign.
Hebben jullie die bug gemeld bij Apple? Lijkt me wel de moeite waard...
Chris
Symptomen:
- lastig unlocken van sim middels pincode. (duurt soms 5 minuten, soms hoeft het niet, soms doet ie het helemaal niet)
- Na ongeveer 15 minuten na aanzetten totaal geen bereik meer en melding: geen service.
Ik ben naar de T-Mobile shop gegaan, en weer een 2e nieuwe sim gehaald. Ze hadden me een verkeerde meegegeven, met een foute seriecode o.i.d.. Nu een sim meegekregen uit een andere seriereeks speciaal voor de iPhone 4S, en totaal geen problemen meer.
Hoop dat het jullie helpt, want ik heb ook wel even een dag flink geïrriteerd rondgelopen.
- Na ongeveer 15 minuten na aanzetten totaal geen bereik meer en melding: geen service.- Na uit/aan zetten weer 15 minuten bereik daarna weer " geen service" .
Ander T-mobile simkaartje erin (had nog een ongebruikte duo-kaartje liggen), GEEN verbetering.Uiteindelijk pincode van simkaart uitgezet en de problemen waren weg.
Wat een meevaller is is dat de 'Personal Hotspot' gewoon aanwezig is. Dus die kan ik gewoon gebruiken voor als ik onderweg ben met mijn iPet.
Signaal is eigenlijk het zelfde als mijn HTC. Ik zie eigenlijk geen verschil. Niet beter, niet slechter.Ik zit trouwens bij vodafoon met een Web & Walk abo.
Bizar dat ik geen hotspot heb.Zou het aan het abbo liggen?Sim only.
Meer nieuws volgt als ik het heb.
ChrisG om 13:13, 6-11-2011Wat een meevaller is is dat de 'Personal Hotspot' gewoon aanwezig is. Dus die kan ik gewoon gebruiken voor als ik onderweg ben met mijn Chris
Bij mij stond ie er ook tussen, totdat ik het schuifje op aan zette, nu is ie weg
En eigenlijk geen idee waarom het niet bij de Vodafone sim pnly zit, maar dat zou ik even bij Vodafone vragen...
Robert om 22:48, 7-11-2011Als de Personal Hotspot verdwijnt nadat je het aan hebt gezet dan zit het niet in je contract.En eigenlijk geen idee waarom het niet bij de Vodafone sim pnly zit, maar dat zou ik even bij Vodafone vragen...
Ik heb geen sim only, maar t iphone messaging abonnement
T-mobile: "Het probleem met de simlock heeft echt met de software te maken. Dit is iets wat bij Apple aangepast dient te worden en hopelijk met de eerstvolgende update opgelost is."
Ikzelf heb hiervan geen melding bij Apple gemaakt, zou even niet weten waar ik dat zou moeten doen, maar ik neem aan dat een partij als T-mobile hierover wel contact heeft gelegd, aangezien ze overspoeld worden met vragen hierover.
MissDsign om 9:03, 8-11-2011Ikzelf heb hiervan geen melding bij Apple gemaakt, zou even niet weten waar ik dat zou moeten doen,
http://www.apple.com/feedback/iphone.html
(Bewerkt door Pattt om 17:44, 8-11-2011)
Pattt om 17:42, 8-11-2011Het simlock probleem is niet de software dat ligt aan je sim kaart,ik had namelijk hetzelfde probleem moest zelfs op me iPhone 4 de simlock eraf halen daarna werkte het pas,totdat ik de volgende dag de krant wou lezen geen 3G,vervolgens alles gereset enzovoort maakte geen verschil,t mobile gebeld de gene wie ik aan de telefoon had had zelf ook het probleem gehad dus nieuwe sim gestuurd,net binnen gehad werkt nu weer perfect dus de oplossing is een nieuwe sim vragen in de winkel of ff bellen de nieuwe kaart kost niks alleen even geduldig op de postbode wachten (Bewerkt door Pattt om 17:44, 8-11-2011)
Niet mee eens lees deze post van mij maar eens: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/102981-iphone-4s-slecht-vodafone.html#post727100
The Innovators,DE lokale Apple dealer hier,zegt het ook van de T-Mob simsdie ze hebben,er is een speciale serie voor de 4S.