Inloggen op LinkedIn app wil niet meer
10 juni 2023 - 12:36   
geplaatst door: JanSr
Plotseling kan ik niet meer inloggen op de LinkedIn app op mijn iPhone. Wel op de Mac.
Een reeks dingen gedaan:
Wachtwoord vernieuwd: Geen resultaat.
Op LinkedIn Help staat ene artikeltje over dit probleem met heldere instructies.
Stap voor stap uitgevoerd.
Geen resultaat.
"als dit niet werkt: LinkedIn app verwijderen en opnieuw installeren" is de laatste instructie.
Ook gedaan, zelfde negatieve resultaat.
De iPhone opnieuw opstarten werkt ook niet.

Bij LinkedIn nergens een echte help functie gevonden.

Bij het inloggen op de app steeds de melding dat de authenticatie onjuist is.
Inloggen via Apple of Google werkt ook niet, steeds diezelfde melding.
Iemand een suggestie?

iPhone 11; iOS versie 16.5

Inloggen op LinkedIn app wil niet meer
10 juni 2023 - 13:51    reactie #1
geplaatst door: mcmt
Ik heb net even geprobeerd met iOS 16.5 / LinkedIn 2023.0601.0945 (zou laatste versie moeten zijn) en kan probleemloos inloggen. Gebruik je 2FA (twee-staps verificatie)?
Inloggen op LinkedIn app wil niet meer
10 juni 2023 - 13:56    reactie #2
geplaatst door: nnsa
Da’s natuurlijk lastig als zoiets ‘plotseling’ optreedt. Ik zou nog twee dingen controleren:

1. Wordt niet het verkeerde wachtwoord meegezonden uit de Sleutelhanger, of dat het verkeerd wordt weergegeven, na intypen ?;

2. Staan op de iPhone de Privacysettings niet te ‘hoog’ ingesteld (IP-adres niet meezenden etc.);

Misschien kan je proberen of je wel in kan loggen via Safari op de iPhone en dan maar verder puzzelen.

Ik gebruik zelf LinkedIn niet meer, dus kan het niet testen.
Inloggen op LinkedIn app wil niet meer
10 juni 2023 - 14:29    reactie #3
geplaatst door: puk1980
Bij het inloggen op de app steeds de melding dat de authenticatie onjuist is.
Dat klinkt alsof je je wachtwoord niet goed invoert.
Inloggen op LinkedIn app wil niet meer
11 juni 2023 - 11:52    reactie #4
geplaatst door: JanSr
Ten lange leste gelukt.
Wachtwoorden typ ik nooit over, ik doe dat altijd met copy-paste.

De laatste inlogpagina zegt dat er een code is gestuurd naar mijn telefoon. Nummer klopt. Alleen komt het bericht niet aan. Ook niet na herhaald proberen.
Je kan je ook laten bellen, de code wordt je dan ingefluisterd.
Na drie keer lukte dat.
En toen bleef ook de vermelding weg.
Al met al heeft het erg veel tijd gekost.

Dank voor de suggesties.