Hallo mede freaks,
Na een maand gebruik te hebben gemaakt van mijn iPhone 5, black 32gb, is mijn camera opeens stuk.
Alles tot 30 cm word netjes scherp gesteld en alles daarna blijft wazig.
Heb de in de instellingen gekeken niets gevonden, App afgesloten en opnieuw opgestart. Verschillende camera Apps uitgeprobeerd. Iphone uitzetten dan weer aan. Harde reset en fabrieksinstellingen teruggezet.
Niets van dit alles hielp.
Natuurlijk ook op internet het eea opgezocht en veel zelfde soort probleem gebvonden bij de iphone 4.
Ik heb de iPhone via de online
store gekocht.
Via een maat bij The Phone House mijn iPhone teruggestuurd naar het repair centre.
Netjes een mail gekregen dat hij was aangekomen echter een dag later een vervolg;
"Tijdens de diagnose van uw toestel (Apple Iphone 5 32gb black) door ons repair center blijkt dat het defect aan uw toestel niet gedekt is door de fabrieksgarantie. Daarom is een prijsopgave gemaakt."
Dit lijkt mij toch niet de correcte wijze. Ik mag aannemen dat dit gewoon onder de fabrieksgarantie valt.
Heb al gebeld en men gaat erachteraan.
Zijn er meer van dit soort ervaringen of heb ik weer de hoofdprijs.