geplaatst door: nnsa
ABN-AMRO_Logo_new_colors.pngKunt u ook niet (meer) inloggen na update > iOS 17 ?


Na de update naar iOS 17 kon ik niet meer inloggen via de ABN AMRO app. Dit kon wel gewoon zoals voorheen met iOS 16.x.

HelpDesk ABN AMRO gebeld en dit is daar bekend. Er komt een app update, maar je kunt ook proberen de app geheel te verwijderen en opnieuw te installeren en activeren. Bij mij hielp dat.
Kunt u ook niet (meer) inloggen na update > iOS 17 ?
22 september 2023 - 17:28    reactie #1
geplaatst door: Ome Kor
Vreemd, geen problemen mee gehad. Het werkt bij mij gewoon, 17.0.1 en een iPhone 13.
Kunt u ook niet (meer) inloggen na update > iOS 17 ?
22 september 2023 - 17:39    reactie #2
geplaatst door: puk1980
Ja hier ook problemen zowel op iPhone als iPad met de ABN AMRO app. Nadat je probeert in te loggen, komt er een popup scherm om je daglimiet aan te passen. Als je die wegklikt, kom je weer in het inlogscherm. Opnieuw proberen in te loggen geeft een Groundhog Day gevoel.
Kunt u ook niet (meer) inloggen na update > iOS 17 ?
22 september 2023 - 17:58    reactie #3
geplaatst door: nnsa
Ja hier ook problemen zowel op iPhone als iPad met de ABN AMRO app. Nadat je probeert in te loggen, komt er een popup scherm om je daglimiet aan te passen. Als je die wegklikt, kom je weer in het inlogscherm.
Inderdaad, dat had ik ook… en het “leuke” is, dat je dan ook niet met dat toestel via de app de helpdesk kan bellen…