Vorige week zag ik op de website van Mobistar.be dat bepaalde types iPhone's beschikbaar waren, zo ook de iPhone 5s 16gb. Voor alle zekerheid neem ik eerst telefonisch contact op met Mobistar. En ja was de reactie, dit type is op voorraad. Beste was de bestelling te plaatsen via de webshop. Dit heb ik dan ook gedaan. Dag zelf krijg ik bevestigingsmail met levering binnen de 2 werkdagen. Ook later op de dag krijg ik mail van verpakt en vertrokken met transporteur. Dag nadien krijg ik 's morgens mail van met track-code van Mobistar. Je kan netjes inloggen en ziet duidelijk staan "aangeboden voor verzending" op de bPost website.
Dag 1 na bestelling heb ik geen levering ontvangen.
Dag nadien, dus 2de dag, krijg ik tegen 19u mail van Mobistar:
Beste klant
Helaas moeten we je nu melden dat omwille van omstandigheden buiten onze wil om , je levering nog een extra dag vertraging zal oplopen. Wegens uitzonderlijk hoge volumes in hun sorteercentrum afgelopen nacht heeft onze partner Bpost niet alle ontvangen pakketten kunnen verdelen. Spijtig genoeg bevind jouw pakket zich bij deze zendingen.
Nogmaals onze excuses voor de ongemakken die deze onvoorziene samenloop van omstandigheden met zich mee heeft gebracht.
Met vriendelijke groeten
Het Mobistar-team
Dag 3: ik kijk 's middags naar de track-code bij bPost en deze staat nog steeds hetzelfde "aangeboden voor verzending". Raar en ik neem contact op met de klantendienst van bPost. Daar komt men mij te vertellen dat er NIETS AANGEBODEN is. Er is blijkbaar enkel een verzendcode aangemaakt, niet meer en niet minder.
Wat een leugen van Mobistar. Effen bellen dan maar. Na lang wachten krijg ik iemand van Mobistar aan de lijn. Verklaring: pakje ligt wel degelijk bij bPost volgens hem maar wanneer ik zeg dat ik bPost aan de telefoon heb gehad en dat bPost niets ontvangen heeft... stilte en dan reactie "en ga eens kijken bij Mediamarkt, soms hebben ze daar voorraad". Toen ik zeg, wat met mijn 700 euro dan ? Telefoon op bieeeeeeep...