Verificatie probleem
22 november 2018 - 12:58   
geplaatst door: JanSr
Als ik op een iPhone 5s en op een iPad een app download vraagt de app sinds kort om een verificatiecode van PayPal in te toetsen.
Dat is kennelijk zo na de laatste IOS updates.
Het lastige is, dat ik geen PayPal app op die iPhone en iPad heb zitten.
Als ik die wil downloaden krijg ik hetzelfde probleem met die PayPal app.
De perfecte gesloten kringloop, dus.

Wie weet hoe je dat gedoe elimineert?
antw: Verificatie probleem
22 november 2018 - 17:10    reactie #1
geplaatst door: Shmoo

geblokkeerd

Naar Instellingen gaan op je iPhone of iPad en dan iCloud (bovenaan) > Betaling en bezorging kiezen

Even je betaalgegevens aanpassen, of wissen en opnieuw toevoegen. Dit soort verificatie-codes hoef je echt niet elke keer in te vullen wanneer je iets koopt. Mogelijk heb je al een tijdje niets meer gekocht of is er op de achtergrond wat geüpdatet, moet je daarom opnieuw versificeren.
antw: Verificatie probleem
22 november 2018 - 20:39    reactie #2
geplaatst door: JanSr
Het wordt raadselachtig.
Betaling en bezorging op de iPhone 5S stond op een creditcard, niet op PayPal.
Ik heb het veranderd in iDeal.
Als ik nu de app download krijg ik nog steeds de verificatievraag via PayPal.

Op de iPad blijft bij Betalen en bezorging het tandwieltje draaien, urenlang.
antw: Verificatie probleem
22 november 2018 - 21:57    reactie #3
geplaatst door: Shmoo

geblokkeerd

Probeer eens op de website van Apple je gegevens aan te passen.

appleid.apple.com
antw: Verificatie probleem
23 november 2018 - 09:16    reactie #4
geplaatst door: JanSr
Puzzel opgelost na wat herstarts PayPal kunnen verwijderen van iPad betaling setting.