geplaatst door: MACHINEHEAD
Sinds een paar maanden heb ik een probleem met mijn mail bij tiscali / telfort.
Dit werkte altijd perfect, maar van de een op de andere dag deed het account het niet meer.
Het account is aangemaakt volgens de instructies van Telfort. Het is POP3.
Ook als ik het account opnieuw aanmaak duurt het maar enkele minuten voordat het account blokkeert. Ik heb het account nu maar als een IMAP aangemaakt en dat werkt wonderwel.

Kan iemand mij wellicht een oplossing of suggestie geven?
Ik werk met een Mac... OSX 10.6. Met Apple Mail programma... Mailprogramma Postbox heeft het zelfde probleem.
Onder windows gaat het wel goed  :dontgetit:

Groet, Hans

And when the machine breaks down, we break down. And I ain't gonna allow that... in any of you. Not one. (Captain Barnes - Platoon)
Mail telfort pop3 account blokkeert constant. Imap werkt wel
3 november 2009 - 16:28    reactie #1
geplaatst door: MacWim
Oooooooh, dus ik ben niet de enige met een rottige Telfort-accounts...

Ik herken dit, maar weet geen oplossing.
Misschien gaat Telfort het binnenkort beter doen. Ze namen dan Compuserve over. Dat kunnen ze niet direct massaal gaan lopen blunderen.

Nog even roddelen over Telfort: per 1 juli ben ik daar weg. Mijn adsl-account is onklaar gemaakt, zoals de bedoeling is, maar helaas was dat niet goed doorgekomen bij de financiële administratie. Enkele dagen geleden ontdekte ik dat er nog maandelijks geld wordt afgeschreven.

Het pop-account dat nog wel werkt, maar dus beroerd, is een oud gratis account. Overigens zit ik niet zo met dat slechtwerkende pop-account. Ik laat alle mail gewoon ophalen door mijn Imap G-mail-account.
G-mail (erbij nemen), ik raad het iedereen aan.

Mac mini M1, 16 GB 1TB | MBA 6.2 | iPhone 12 mini | iPad Pro 11" 2021 | iPod touch 2009 | Apple TV 3
Bouw websites; webteksten; beeldbewerking met Pixelmator Pro. interlijn.nl